• MAMMSY

Scrapträsket

Hörni kan inte vi ha egna skissutmaningar här med!!!!!!!!!!!!!!!!

• MAMMSY

Ja vad kul!!! Tänkte så här nån börjar måla en skiss lägger ut den i galleriet, bestämmer datum för hur länge tills den ska vara klar nån med plus tar emot bidragen startar omröstning å den som vinner ritar nästa. Eller vad säger ni tjejer! E ni på

Mamman till den vilda bebin
  • MAMMSY

Jag kan åta mig det stora uppdraget att rita en skiss tills på fredag såhar man tills på söndagen (alltså9dagar) att bli klar bara nån åtar sig att starta en omröstningstråd med bilderna, våran mail har strulat så himla mycket det senaste

• MAMMSY
    Cheri skrev 2006-03-22 23:11:55 följande:
    visst cia *s* då e ja klar för den här veckan då! Hur gör vi?
    E det okej som jagskrev eller tycker ni nått annat kan vara skönt att hålla sig till ett å samma forum med
  • MAMMSY

Tr3z AC/DC hahahaha precis så känner jag mig nu

• MAMMSY

Okej då ska jag försöka göra en skiss då *nervös* men det blir inget avancerat,bara så ni vet!!!

• MAMMSY
    Sov gott alla nu ska jag gå å drömma sött
  • MAMMSY

Har oxå mest liggandes foton.. dom e ju liksom i det (bebisarna) perspektivet så att säga
    Malin.d heter jag på scrappiz
    Nej nu måste jag sova! *fy skämms på mig själv som sitter här*

• MAMMSY

MammaCaa Nja.. men det finns en massa kortmakeri butiker man kan ju hitta grejer till scrapp där oxå.. Annars e det panduro som ligger mittemot NK å så finns det en scrapbutik på danska vägen scrapbook etc. Inne i femmanhuset längst ner ligger en affär som heter papterie dom har en del scrapsaker å en massa annat kul Format en helt underbar stämpelbutik med en massa uuuuunderbart ligger vid radisson (gamla sheraton) ungefär på drottning gatan sen finns arkivet oxå stämplar som ligger vid domkyrkan på lilla kyrkogatan ja det va väl allt tror jag..

• MAMMSY
    Nu har jag fixat en skiss tror jag Generad får väl se vad ni tycker om den, ska be sambon ta med den till jobbet imorn å scanna av den så dyker den upp i galleriet imorgon!
Svar på tråden Scrapträsket