• ZaraÖ

Scrapträsket

Well, tell me about it! Kan bara inte hålla mig från o shoppa!

Jag satte mig o började med skissen igår, *hihi* blev 8 st på 5 minuter så idéer finns det juh, men hur 17 ska jag kunna välja nu då?

Scrapoholic
  • ZaraÖ

Nej fy jag vill absolut inte ha några jäkla paket!

AVIS!!
  • ZaraÖ

åh jag vill verkligen ha rub-ons! domma dära superduperfina från bg är ju helt underbara!..men slut överallt! och stitches vill jag ha oxå..buhu..

• ZaraÖ

Lycka jag köpte ett super bra set med 3 olika typsnitt av varje bokstav i! både större o lite mindre. ska kolla vad dom heter...

• ZaraÖ

Ja foamstamps är alltid monterade o klara att använda Som en liten skumgummidyna med bokstaven på lixom! Man kan använda dyna men jag tcker att akrylfärger funkar bäst!

• ZaraÖ

En idé *hihi* för velpottan här..om jag väljer ut, säg 5 skisser o startar en omröstningstråd, endast för medlemar i scrapträsket, så kan ni ju få välja vilken skiss ni helst vill göra till skissutmaningen nästa vecka! ..jag är nämligen världens veligaste människa och kommer aldrig kunna välja en själv utan att ångra mig 40 tusen gånger! Plus att jag nu har ca 15 st på lager..
    Så är det kul eller bara skitonödigt?Fundersam  

Skissoholic!
  • ZaraÖ
    *prestationsångest*  ja, jag hoppas det!
  • ZaraÖ

Ohlala jag fick embossing grejer idag på posten! såå kul!! så ni kan ju gissa vad ni får se på mina kommande lo:s..

• ZaraÖ

Aha! är det så det fungerar? vinnaren får göra nya skissen? då var det ju tur att jag fick göra den nu då, blir probably första o enda gången   

embossoholic
Svar på tråden Scrapträsket