Scrapträsket
nä fy så tråkigt det blev. Jag vet faktiskt inte va som hände..Hoppas att trez vill komma tebax til oss iaf!
nä fy så tråkigt det blev. Jag vet faktiskt inte va som hände..Hoppas att trez vill komma tebax til oss iaf!
Jag tycker inte att trez fått skit för nått faktiskt, tror bara att det blivit ett tråkigt missförstånd. Ingen har ju menat något illa! Klart att det inte känns kul nu!
haha ja april ska det ju va förstås!
NEJ MEN VAD ÄR DET HÄR! Inte kul alls att läsa här inne nu ju!. Jag har inte sett nått skitsnackandes och hoppas att inget sånt föregått! Marijjah stanna var hos oss!
Kanske är det bäst att starta en separat tråd som skumpis den kloke skriver
Där vi kan tjafsa stjärten av oss!
Nej men skämt o sido, då kan ju som sagt dom som är med i utmaningen hålla låda där o så slipper de andra vårt skiss snack..
Jag åtar mig att starta en så får vi se om den används. Återkommer med länk
Får jag lov att presentera vår nya utmaningstråd! :
http://beta.familjeliv.se/Forum-5-179/m8453808.html
Jag hoppas att allt kom med..
O jag bara MÅSTE ha stitches stämplar!! o en stooor flower punch o bg:s nya rub-ons!! vill ha! vill ha! 
Igår tok scrappade jag ihop ett minialbum till min farmor, det blev gulligt i form av ett hjärta med bilder på sigge i. Kämpade med feber och rinnande näsa i fleeera timmar! Blev rätt nöjd och gav bort det i förmiddags och tror ni inte att jag glömde o fota det!! Skit oxå, nu är det där nedrans albumet halvvägs till västkusten..
Bitte, jag har egentligen inget klart innan jag börjar scrappa, varken i huvudet eller på papper
Jag har väl oftast en känsla om vad jag vill unjefär, men sen brukar det ändå alltid sluta i nått helt annat! Jag kommer på nya idéer och lösningar eftersom man håller på o pysslar, så det är det som funkar bäst för mig!
hihi tror det ska va dubbel lo!
Superduper lista jo!! tusen tack!