• ZaraÖ

Scrapträsket

Ni får alltså jätte gärna skriva vad ni tycker! ..så tråkigt annars Igår fick jag bara 2 kommentarer i gästboken av 25 som kollade in den nya.. O man får ju som sagt även skriva om det är nått man inte gillar All feedback är ju bra! Det är därför jag laddar upp bilderna.

• ZaraÖ

Jaa kanske..fast jag gillar nog den där extra detaljen med foto anchors. Tack för din kritik!

• ZaraÖ

Ja det missade jag mammsy! Tack!
    Jag vet att disskusionen varit uppe förut Så klart behöver man inte alltid kommentera, fast jag brukar försöka, men som du skriver att med en bäs på armen så är det inte alltid möjligt.*hihi*
    Det känns väldigt tråkigt när man ser att alla tittat men ingen skrivit nått
    Man vill ju ha kritik så att man lär sig och blir bättre! Jag är ju fortfarande nybörjare och har mycket att lära.
    Kram på er!

• ZaraÖ

Hur är det är alla redan klara med sin utmaningar? Måste börja med min..ojoj har ingen aning om vad det ska bli! Men kul ska det iaf bli

• ZaraÖ

Vad snälla ni är! nu har jag minsan fått kommentarer så jag tiger Tack!

Finta -ja i maj var det skapa hobby som skulle ha va? vad är det i november? Roligt!

• ZaraÖ

mammsy haha ja vist det är tydligen tricket!

• ZaraÖ

shit vad jag blajjar idag..
    ..men är det nån som vet hur man lägger in en länk till sitt galleri på scrappiz? så där så att den står med varje gång man gör ett inlägg? jag fatar nada.

• ZaraÖ

ja.. fast jag fattar inte vart det är jag ska skriva allt det dära.. ?-)

Svar på tråden Scrapträsket