Inlägg från: malinka2 |Visa alla inlägg
  • malinka2

Scrapträsket

2xA: jag stämplar mycket med mina foamisar o använder alltid mina stämpeldynor, med fluiderna *s* blir det lite amttare o jag tycker det blir jättefint. Då syns liksom "hålen" i stämplarna om du förstår...

Hej förresten på alla! Har inte varit inne på FL på evigheter men nu med den här tråden blir det nog oftare!!

• malinka2

Cheri: jag har scrappat drygt ett år, lite mer! Blir bara mer o mer fast ju längre tiden går ;)

• malinka2

Bland mina första har jag i mitt galleri, fast varning, den är heeemsk *s* Har lagt upp lite nya LO's ocå.

• malinka2

Cheri: vad har jag missat nu? Har vart ifrån FL lääänge.... Kan ni alltså inte se mitt galleri? *fundersam*

• malinka2

Oj hoppla, det var ju lite skillnad *fniss* hur gör jag för att uppgradera då? letade runt lite men hitta inget.,...

• malinka2

Oh tack så mycket! Jösses så mycket snyggare detta är!

• malinka2

utteröga: jag började oxå i A4 o mina är inte heller klara *fniss* Känns som man har lite mer "svängrum" med 30x30...

tack så mycket för alla fina ord i min gästbok! Ska kika runt hos er ikväll!

• malinka2

Ni som finns på scrappiz oxå, vilka är ni där?
    Själv är jag malinka2 där med fast utan tvåan

• malinka2

crazyinlove: scraproom, scrapandgiftcorner, brunsson (minns inte adressen :_( ) o det är nån mer...som har faktura...återkommer!

• malinka2

Cheri: Min idol är mariante! Älskar hennes stil med mååånga detaljer o mycket heritage! Nu har jag sån tur så hon är min mentor *lycklig!!!*

Svar på tråden Scrapträsket