Scrapträsket
Om dom inte ändrat så har dom det...handlade där för nån vecka sen. fast dom kan ju ha ändrat...
Om dom inte ändrat så har dom det...handlade där för nån vecka sen. fast dom kan ju ha ändrat...
Fiskars har skärmaskiner (oumbärliga!!!!) jag köpte min av glasmästarna här i byn, min är stor o klumpig men I LOVE IT!!! (inte fiskars...vet faktiskt inte märket på min, står inte) Skulle inte klara mej utan...
Vilka fina bidrag det var till skissutmaningen förresten! inte lätt att rösta! Får se om jag kan vara med nästa vecka, denna är det fullt
pofsan: jag gör ett hullerombuller album. Tanken är väl att senare dela upp dom så min dotter o son får varsitt men än så länge trängs dom i samma
Jag blandar oxå handskrivet, dator (inte så ofta) o stämplat, jag gillar när det är lite blandat o inte så stelt...
Pappa hittade förresten en scrap/kort tv-shop på Tyska satelit tv o spelade in åt mej häromdagen. Det var mest kort tillverkning o FY vad dåligt det var. Allt var färdigt, bara att klistra fast.Alla kort såg köpta ut när dom var klara, jag tycker att charmen med att scrappa/kortmakeri ÄR att det är handgjort o man har lagt sin själ i det lite snett här o där osv, vad tycker ni?
Jag har Suzy o ÄLSKAR det!! Har misunderstod oxå men det använder jag knappt...Vill ha Gaby med det är såå fint , står överst på min önskelista
jen82: Jag fotar mina LO, har ingen bra scanner. Dom som scannar TROR jag (rätta mej om jag har fel) scannar i två omgångar o sätter sen ihop LOn i nåt bildbehandlingspogram. Har jag rätt då?
Det tråkiga är bara att färger o så blir aldrig lika klara o fina som i verkligheten, inte mina ivarjefall...
Hojta till här när du lägger upp nåt *nyfiken*
Lycka till!
Oh jag har precis varit hos tandläkaren o lämnat busarna på dagis så nu har jag TRE TIMMAR bara för mej själv o nu ska jag baskemej scrappa!! Vilken lyx, brukar få ihop nån timme på kvällen med lite tur
Om två helger ska jag på min första scrapträff, ska bli SÅ kul! Nån som har nåt bra tips om vad man ska ha med osv?
2XA: inte här heller, jag åker en bit
men så fort som scraping växer så har du säkert snart folk vid dej oxå! Vart bor du förresten?
Jag blir snart 28, två år kvar till 30....
jag känner inte heller nån, ska träffa ett gäng tjejjer jag aldrig sett förr *nervös*
på tal om nåt helt annat, en sak jag funderat på. Jag har scrappat lite mer än ett år nu o har väl samlat på mej en del grejjer, tycker jag har alla "måste" ha saker + en massa mer. men på tal om träffar o så så verkar ju alla ha ENORMT mycket saker o får knappt plats att packa. Får inte ihop det där riktigt, papper, album o QK osv tar ju stor plats men resten är ju mest småplock? Eller har jag fel? Jag handlar lite för mycket o visst min scraphörna växer för varje månad men så extremt mycket saker är det inte...
Hur har ni andra? Har ni så ni fyller ett helt rum? Jag har en hörna o den passar bra för mej...
Bitte: Inne på scrappiz finns MASSOR av bra förvaringslösningar. Till pappaer har många en sån mappvagn från Ikea, det skulle aldrig funka hemma hos oss med busungar
Jag har mina i en sån djup pizzakartong + plastmappar jag köpt i scrapbutiker. Inte världens bästa lösning kankse. Såg på scrappiz att på Ikea finns en pappersförvaring man kan ställa på bordet med små fack framför. Den ska jag kika närmare på, verkar smidigt!
Mina andra grejjer har jag i fiskelådor, godislådor, kartonger, på väggen, på hyllor huller om buller, i mappar, korgar osv osv
men kika in på scrappiz så hittar säkert nåt som funkar för dej: