Inlägg från: malinka2 |Visa alla inlägg
  • malinka2

Scrapträsket

Gillar inte att prata illa om företag fast med just Magnolia gör jag nog ett undantag. Har lite svårt att förstå hur ett sånt företag kan gå runt...det är väl ändå med bra service man får bra rykte=många kunder? Jag beställde EN gång därifrån och fick vänta läääänge på mitt paket (kom efter en massa mejl, telefon fick jag inget svar på) , en massa saker var restnoterade o nu har det säkert gått en fyra månader o jag har inte sett röken av fler varor. Som tur var valde jag postförskott så jag ligger ju inte ute med några pengar, kommer aldrig mer handla av dom! Vi har så många bra/trevliga scrapbutiker så då vill jag hellre "sponsra" dom!

Dom jag gillar mest är scraproom, scrapaddicted o scrapperiet, sen finns det ju jättemånga bra affärer jag handlar av lite då o då (som Melis fina tex ),handlade av pappersbiten för första gången igår, hon har massor av fint o jätte trevlig mejlkontakt.

• malinka2

Loppan: fast jag tror tråden togs bort mest för att det blev så mycket bråk. Scrappiz är ju ett så bra forum o sånt här rör upp känslor... Det tråkiga är bara att "vanliga" affärer typ Ica o så får man prata hur mycket skit om som hellst fast så fort det börjar bli scraprelaterat blir folk HEMSKT upprörda. Vet inte ifall det beror på dt medlemmar eller vad det är. Tycker det både är bra o dåligt, man måste ju få höra andras åsikter om butiker men man ska inte kasta skit heller....svårt...

• malinka2

Sånna lådor har jag till barnens leksaker, jättesmidiga! fast visst det går säkert att ha papper i oxå, om man köper sånna hängmappar för annars viker dom sej nog..

• malinka2

Jo79: vad kul! Grattis grattis!!!

Bitte: Jag har bara sånna där små träklossar med stämplar längst ut + ett gummialfabet från Lidl, använder båda två. Magnetstämplar har jag aldrig provat, tycker det blir så dyrt med allt...

• malinka2

Oh så kul med mässa!! Syrran bor ju i Stockholm...kankse skulle göra en lite visit

• malinka2

Så där är det här oxå....ingen koll alls...vem sjutton betalar 15 kr per papper? Avskräcker ju folk från att börja scrappa istället för att locka...synd...

• malinka2

Jag älskar att jobba efter skisser! Ju krångligare, fler papper o fler dek desto bättre! oftast blir slutresultatet inte alls likt skissen men man har ju kommit igång o det är viktigast! Har lite dålig fantasi

Jag har efter tips på scrappiz beställt ett scrapbooking paket från tv-shop, det var 50 st 30x30 papper, flera tusen bokstäver,stickers, ramar, saxar, lim dekorationer mm mm mm allt som allt med frakt o postförskottsavgift blev et 350 kronor...kika på det! Allt är ju inte snyggt men jag tänkte ge det "fula" till min dotter som oxå gääärna vill scrappa Ska rapportera när det kommit !! Men det tar typ 2 veckor innan det kommer *suckar djuuupt* är sååå nyfiken!!!

(några nya i galleriet oxå)

• malinka2

Neej den vill inte, men kolla i tråden -övrig scrapbooking på scrappiz så finns länken där...

Svar på tråden Scrapträsket