Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket

Lioness
    Ska det vara mönstrat eller cardstock?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Ååå, jag vet att det har frågats om detta förr, men jag orkar bara inte kolla tillbaka alla de sidorna...

Hur många cm motsvarar ett album som är 8x8"? Finns det fler storlekar förutom 12x12" som är fyrkantigt?

• Marajjah

Nu såg jag på rum o ram att de har album i 4x4" också. Vad motsvarar det då?

• Marajjah

johannapanna: Å jag scannade innan, nu fotar jag eftersom jag tycker färgerna blir mkt bättre då.

• Marajjah
    Henriks wife skrev 2006-05-30 22:58:20 följande:
    Hallå där ute....vilka fina alster ni lagt upp i era galleri.... Alla som berättade att de hade nya upplagda har jag varit inne och kikat hos och alla är jättefina. I dag fick jag och gubben hem ett paket, dels var där en sax, öljettverktyg, metallöljetter, ett minialbum och chalks Viprovade på en gång på vår kladdkort och det var superläckert Sen har jag upptäckt att man kan buda efter fina, billiga och roliga saker på Tradera *s* till gubben förargelse *ler* Han är så rädd att jag jag ska bli budoman där I natt jobbar jag, men i morgon ska jag nog börja och pyssla med min kompis 30 års present.....gubben kommer nog hjälpa till Är det någon som har lagt upp LO:s på minialbum i sina kollage så man kan få lite tips?
    Jag skulle heller aldrig få sambon att scrappa. Tyvärr, då jag ev. tänkt att han ska scrappa lite till Filip också, eller iaf en sida. Men jag får föra en lång övertalningsprocess så kanske.
  • Marajjah

BV
    Det finns ju format där emellan att välja på...

• Marajjah

Mkk
    Jag har precis som Lopapn skrev boken"Encyclopedia of scrapbooking" och den är helt underbart bra! Inspiration på varje sida, härliga färger, tips, trix, you name it! Dessutom är den inte så dyr heller, titta tex på www.adlibris.se Blue Vapor rekommenderade den till mig så du kan ju höra med henne också, men hon hade bara gott att säga om den. Fast om du inte tycker om böcker på engelska såå... men, det är verkligen inte svårt att förstå vad de menar.

Svar på tråden Scrapträsket