Scrapträsket
Brukar LIna på Pyeelpunkten vara snabb med sina paketskick?? Undrar bara när jag kan tänkas få mitt paket...
Brukar LIna på Pyeelpunkten vara snabb med sina paketskick?? Undrar bara när jag kan tänkas få mitt paket...
Pyeel??= Pyssel
Fick du tag på den lilla Mammsy? *hoppas*
Peggy
Det vill jag också veta... Öljettverktyget alltså. *nyfiken*
Hmmm... nån som beställt från Pysselpunkten idag? Har du fått personlig orderbekräftelse? Undrar när den ska komma, det står ju i den automatiska orderbekräftelsen att jag ska vänta på en personlig bekräftelse.. När kommer den?
BItte
Var det den automatiska bekräftelsen eller stod det uttryckligen personlig orderbekräftelse på det mailet du fick?
Åååå, jag köpte Urban Lily-papper av Linda på Pyzzla en gång då jag var i hennes butik. Såå snygga!
Jippiee förresten! Skatten kom in på kontot idag så jag har shoppat lite på Tiimari, lite brads och ngr plastfickor att sätta in i albumet. Räknade mina LO:s som inte har plats i albumet igår och det är 27 st...
Jag har denna kvar som jag inte använt ännu... Upstream col. about a boy
Jag har bara varit i butikeen så tyvärr har jag inget svar på den frågan. Har hon inte fast frakt då?
Loppan - du kan väl skriva fotomontage? Jag gjorde det på min senaste jobbansökan och sen då jag var på intervju så frågade de mig om det handlade om scrapbooking! ![]()