Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket

Kela
    Fick hem det för ngn vecka sedan, men jag tycker det känns bättre att köpa en hel bok direkt för 200:- där allt står. Inte som det var där att första boken handlar om det, den andra om ngt annat, den tredje om det osv. Det blir dyrt tillslut!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Ojdå BV. Jag läste inte att du skrivit om "Encyclopedia..." innan. Det var roligt skrivet och jag håller med dig i allt du skriver om den ovan nämda. Däremot har jag svårt att säga ngt om "Stora..." då jag inte har den, men jag är sååååå nöjd med "E..." så jag har svårt att se ngt annat.   Rår om min bok som en dyrgrip!

• Marajjah
    BillaBong skrev 2006-06-01 19:04:36 följande:
    Alltså, nu måste jag fråga... Vilka sidor sätter man mot varandra när man ska hamra ihop öljetterna? Om man tänker sig dem som svampar ... Sätter man då fötterna mot varandra eller ena foten mot andra "hatten"? Alla sidor ser ju lika omöjliga ut att få ihop, så det är så svårt att se! d(-_-)b
    Qué? Är det en silient setter du har elelr? Jag förstår inte vad du menar??
  • Marajjah

Precis Billabong! Du har bara en håltagare. Skaffa en öljettsättare så ska du se att det går bättre!

Sambo och son är på fotboll. Scrappar jag? Näe, jag glor på datorn istället. Värdelöst!

• Marajjah

Ngn som vet ngn font som blir fin som monogram?

• Marajjah

Jag tycker att House of Papers hemsida ser en aning taskig ut. Det ser inte ut som de jobbat ngt vidare mkt med layouten och jag blir bara förvirrad då jag tittar in där. Har aldrig beställt därifrån och kommer aldrig att göra det heller...

• Marajjah

Jahaja
    Jag har Twanger också, förutom de Bitte redan skrev och jag är nöjd med alla tre. Jercey börjaade jag med och det är enligt mitt tycke ett basalfabet som kan användas till mkt.

• Marajjah

Undrar om det är fler än jag som alltid måste logga in mig på scrappiz, även fast jag kryssat i rutan "kom ihåg mig"?

Svar på tråden Scrapträsket