Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket

Nu har jag lagt in min lo i mitt galleri!

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Marajjah
    Jag orkar inte med att vara med heller, inte som det känns nu. Stressade som f.. menmen, jag scrappar på ändå. Kika på mina verk i galleriet istället!
  • Marajjah

tr3z
    Jag blev mest putt eftersom du skrev att jag skulle skicka snabbt som attan (typ 20:45) om jag ville vara med. Jag skickade snabbt (typ 20:50) och ändå fick jag inte vara med. Jag vet att det var 20.00 som gällde, men då jag frågade om det var ok att skicka efter så var det ju det och ändå så blev det som det blev. Så är det när man är en stressad morsa som mått illa ända fram till igår då hon var på scrapmässa hela dagen och idag varit på konsert och kom hem kl. 19. Fotona skrev hon ut innan idag men scrappingen påbörjades 19.45. Hann ändå rätt mkt på den korta tiden tycker jag...

Nåväl, jag har surat klart för den här gången sen får vi se om jag ids vara med ngt mer.

• Marajjah

Vadå för scraploppis? Jag var på mässan... var det ngt annat där med?

• Marajjah
    Eftersom det finns person/er (?) runt om i den här scrapptråden som snackar så oerhört mkt skit om mig i andras gästböcker just nu så tackar jag för mig. Trevligt att råkas, det var en trevlig tid, men jag vill inte vara med när folk snackar skit bakom ryggen utan att säga det direkt till mig. Låter er därför vara ifred!
  • Marajjah

Gör ett förtydligande.
    Har sett en person som pratat skit om mig i en gästbok. That´s it! Den personen verkar inte kunna stå för vad hon tycker då hon numera är avreggad också...

• Marajjah

Jag är itne kvar i tråden. Ville bara göra ett förtydligande.

• Marajjah

Iva
    japp, Krumelur heter den och den ligger vid E4:an.

• Marajjah

Jag har scrappat sen februari 2005. Ingen koll på antalet LO:s faktiskt...

Svar på tråden Scrapträsket