• MAMMSY

Scrapträsket

vad är det jaghar missat  wishblade låter intresant..hmn det e väl bara att börja spela på hästar eller nått...

• MAMMSY

Cia nu har jag kollat upp vad wishblade var för nått.. åååååååå om jag bara haft tillräckligt med pengar så hade jag köpt en direkt värkade ju hur smart som helst!!! varför e jag inte miljonär... *suck*

• MAMMSY

bitte jag brukar välja mina kort å sen papper sen ligger jag å funderar flera nätter igenom om hur min LO ska se ut.. sen sätter jag mig å trixar å flyttar runt lite på dekorationer å annat "tjaffs" å inte allt för o ofta så blir det inte som jag hade tänkt mig från början.. så det e väl bara att pröva sig fram

• MAMMSY

Finta jag har faktist en bubbel LO liggandes här på bordet den handlar om när Julia badar

• MAMMSY

Nu ska jag sova å samla energi tills imorgon för då SKA jag scrappa!!!!

sov gott !

• MAMMSY

Oj vilken bra lista den kopieras här med!!!

Skumpis oftast beställer jag chatterbox eller basic grey så  då har jag lite koll på vad papprena heter.. fast inte kanske vad just det pappret heter tex som basic grey har så har ju dom olika serier typ ohh baby girl å lollipop shop, då vet jag att pappret e beställt ur den serien men inte just vad det specifika pappret heter. Jo hannah finns det ett som  heter det enda pappret från BG som jag kommer ihåg namnet på
    Men när det gäller enfärgade papper har jag nollkoll...

• MAMMSY

har oxå handlat en masaaaaa papper på scrapkammaren för jag hade ju inga sen innan    Passade faktist på att köpa på mig en del bazzils oxå efter att ha sett Skumpis imponerande samling

Svar på tråden Scrapträsket