Scrapträsket
Soolina det finns en butik på danska vägen som heter scrapbook etc som bara har scrapbooking grejer, inte min favoritaffär men det e ju min åsikt.. Kolla in den så kanske du hittar nått kul
Soolina det finns en butik på danska vägen som heter scrapbook etc som bara har scrapbooking grejer, inte min favoritaffär men det e ju min åsikt.. Kolla in den så kanske du hittar nått kul
Cheri jag väntar ju på din skiss ju
sen ska jag oxå scrappa istället ör att hänga här
lillvida: Ja det har jag hon har en massa bra saker å ligger bra i pris tycker jag , snabb leverans med
crazyinlove: scraproom har på faktura, inom 10 dagar
Malinka2: På scrappiz hittar du mig som Malin.d (totalt fantasilöst jag vet
)
Cheri: Twopeasinabucket.com däääääär finns en massa kul bra om man har tappat inspirationen
Igår kväll så satte jag mig tog fram massa kort å massa papper satt å satt å satt lite till men fick ändå inte ihop det, så tillslut kom jag på vad jag skulle göra å blev såå scrappsugen tills jag insåg att jag inte hade nått svart papper hemma
Så det blev inget scrappat igår heller...
Har brunsons faktura?? Hittar inte det på deras sida det står att det e förskottsbetalning.. hasr jag missat nått?
Cheri å stum av beundran på din nya LO
så tuff
å snygg å ja helt underbar som vanligt
hoppas mjölkstockningen har blivit bättre, vet hur det e fick det efter att jag fick misfall i v.18 å brösten svullnade upp å blev helt stenhårda, slutade med att jag fick söka läkarhjälp, så långt hoppas jag inte att det ska gå för dig.. ähh skriver i din GB istället blir så mycket här annars. Å så ska jag kika in hos Tingeling med
Tingeling : Förstår vad du menar har själv lite svårt för gult å skulle jag scrappa i det så skulle jag nog att ha svårt att få till det så bra som du har fått
ja en wishblade vill jag oxå ha ju.. omjag var miljonär..Fasen det e jag ju inte