• MAMMSY

Scrapträsket

Finns det inga fonder man kan söka typ "fattiga Scrappare" eller "BehövandeScrappare" eller nått annat käckt

• MAMMSY
    Cheri skrev 2006-04-10 11:39:46 följande:
    MAMMSY skrev 2006-04-10 11:31:08 följande: Finns det inga fonder man kan söka typ "fattiga Scrappare" eller "BehövandeScrappare" eller nått annat käckt Ska vi starta en??
    Ja Penga mun fast det skulle inte innas pengar i den fonden så ofta.. dom skulle ju ta slut snabbt men vi kan väl ge oss ut på stan med scrammelbössor å banderoller så olk förstår hur hemslt det e att inte äga en QK eller en wishblade
  • MAMMSY
    SkrattandeJag måste hålla med jag tycker faktist inte att skissutmaningen e öppen för digi scrapping, men ni e ju många som håller på starta en ni med
  • MAMMSY

Smulan001 Vilken kanonmysig Lo blev alldeles glad när jag såg den

• MAMMSY

Tror jag iallafall, i vilket fall som helst har dom många

• MAMMSY
    Var köper ni allt material?
    Lite allt möjligt stanns.. men mest på alla web butiker som finns scraproom.se pysselpunkten.se scrapkammaren.se

Var/hur/när började ni?
    Började lite smått i oktober förra året, håller på med en Mina första år bok till min dotter

Gör ni scrap med alla era kort eller bara speciella?
    nä oj då skulle jag å scrappa 3-4 LO:s om dan det blir en del kort på lillskruttan, så jag väljer ut några som jag känner att dom här vill jag scrappa!

Hur ser albumen ut?
    Jag har ett postbound album ett album med plastfickor i som går att fylla på med nya plastfickor allteftrsom..
    Kram Malin
  • MAMMSY

Matriark: Hur mycket fick du betala för albumet? det var nämligen ett album som dom sålde ut på netto för två veckor sedan..  Det är det som e så tråkigt med tradera det finns folk som inte e helt ärliga, sisst var det nån som sålde ldels stämplar för nära hundra lappen fastän dom kostade 30kr på lid´l (eller hur det nu stavas)

• MAMMSY

Matriark Netto e en mat/alltmöjligt affär såg albumen där tror dom kostade 79 eller 98 kommer inte riktigt ihåg...

• MAMMSY

2xA Jag har beställt massaaaa från houseofpaper, frakten blir 9$ hur mycket du än beställer jättebra! Å beställer du för mer än 50$ så blir det fraktfritt Skrattande

Svar på tråden Scrapträsket