• MAMMSY

Scrapträsket

JO79: Jag e inte så jätte förtjust i scrapbook etc.. hon som har den har alltid varit så himla otrevlig när vi har vart där, å hon har inget roligt utbud fast du kanske hittar nått som du gillar   Ibland har jag tur å hittar en hel del grejer på papterie faktist, hon som har butiken har börjat å ta in lite mer scrappsaker

• MAMMSY

C o K  Jag håller på för fullt här med att uppfinna en "beamer".. återkommer när den e klar

• MAMMSY

Hej Idag har jag vart hos Skumpis å scrappat lika kul som alltid! Tack snälla Skumpis för alla saker vi fick låna  
    Två nya LO:s i galleriet med!

Kram Malin
  • MAMMSY
    mikla73 skrev 2006-04-15 15:48:26 följande:
    Håller med om scrapbook etc, väldigt tråkigt utbud i en sån stor butik, sen så har hon som har butiken varit otroligt otrevlig de gånger jag varit där. Första gången jag var där hade jag med mig Timothy som stod som ett ljus bredvid mig, då kom hon fram och sa att du förstår väl att detta inte är en butik för barn. Jag blev helt stum, vi hade inte sagt halv7
    Precis sån var hon mot mig med när jag var där.. hon bad mig ställa undan barnavgnen så att vi inte rev ner nått har väl ingen stridsvagn heller!   Så jag handlar inget mer där..
  • MAMMSY

Cheri jag vill oxå veta vad det e du behöver pengar till ifall det kanske e nått jag med skulle behöva (länken funkar ju inte..)

• MAMMSY

Cheri: ser fortfarande ingen väska.. men undrar om det e en sån rosa som jag vill ha.. nyfiiiiiiiiken

• MAMMSY
     Måste "gnälla" lite fast snällt... nu har en massa vart inne å tittat i mitt galleri men nästan ingen har skrivit nått  Ni får gärna göra det jag blir så glad då även om det e konstruktivtGlad
  • MAMMSY
    Cheri skrev 2006-04-16 21:17:45 följande:
    MAMMSY skrev 2006-04-16 21:11:07 följande: Cheri: ser fortfarande ingen väska.. men undrar om det e en sån rosa som jag vill ha.. nyfiiiiiiiiken meeeeeeen vad tusan?? aaah en rosa från MM, en sån där på hjul?
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! jag vill ha en sån.. ifall ingen nu forstod det dregglar alltid över den.. Kan jag få en sån nån gång jag fyller ju faktist år om 3 dagar
    Tycker fortfarande att det borde finnas en fond för oss fattiga scrappare Skrattande
  • MAMMSY

Cheri Ååååå det har jag missat ska genast kolla! Tack Nu blir jag så glad så

• MAMMSY

Men du Cheri vad var det för väska DU ville ha, var det en lika dan? Jag ska snoka rätt på vad det där pappre hette med som skulle matcha din lo.. har det här nånstanns.. återkommer!

Svar på tråden Scrapträsket