Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket

Mella: Har sett det på min lokala scrapbutik... Men vet inte vilket märke hon har. Men det finns iaf!

• Cia o krabaten

Jag fick oxå med mig bokstavsmixeb hem från mässan! Köpte den sista!!!
    Får se när de passar att använda

Foambrushes är skumpenslar som man använder att dutta akrylfärg på sina fs för att sen stämpla med dem och TVÄTTA PÅ EN GÅNG!

• Cia o krabaten

En kompis till mig köpte ett av blocken och då var det 30*30papper. Helt ok mönster, men det är ju flera av samma, typ 6 tror jag.
    Papperet är ganska tunnt. Som tunna mönstrade brukar vara och bara tryck på ena sidan.
    Prisvärt tycker jag, men bra att dela med ngn annars gör man ju aldrig av med 6st av samma mönstrade papper...

• Cia o krabaten

BV: Jag skulle köra med 12*12.
    Det är måååånga sidor där det finns många foton att trycka in för att man vill förmedla händelsen just i ett första album.
    Och känns det tomt kan du ju alltid köra med förstoringar!

• Cia o krabaten

BV: Våga! Våga! Våga!
    Jag har Många LO's i dotterns album som jag såhär i efterhand tycker är bara ditsatta foton och titlar
    Men det får vara så för det är lite av charmen att se hur man utvecklas!

• Cia o krabaten

JO: Jag har fyllt på med plastfickor och förlängt mitt album ett antal ggr...
    Har nog 25-30 plastfickor i nu! Tur att det är klart!!!

• Cia o krabaten

BV: E har mitt "träningsalbum" att bläddra i och har gjort det sedan 9mån kanske!
    Klart sidorna blir lite hårt behandlade, men annars funkar det. Dessutom går det UTMÄRKT att sitta i ett 12*12 album medan man tittar

• Cia o krabaten

Billabong: Du borde ha ngt munstycke att sätta i istället för hålgöraren.
    Sen gör du som Jenn79 skriver.

• Cia o krabaten

liiinda. Fattar inte...
    Vaddå skicka iväg och vaddå ser rakt in?

mkk: Mallar?

• Cia o krabaten

Mkk: Men mallar i plast eller utstansade blommor som man skulle trycka ut och använda blommorna och sen ha där de satt som mall, eller hur??

Svar på tråden Scrapträsket