-
-
Oj, en Ellen-mamma till! Grattis pyret78 till Ellen och till god smak ;)
-
porslinsdockan - fin låda, jag blev också sugen att göra nåt liknande
Jag tror den effekt du menar är den man får av fluid chalk. Jag har precis köpt min så inte hunnit använda den så mycket än, men jag fullkomligt ÄLSKAR den och ska definitivt köpa flera
Det är som en liten ögonformad svamp som man "borstar" kanterna med. -
Porslinsdockan - finns länkar till bra online butiker på första sidan i den här tråden. Fluid chalk är nåt som nästan alla har mer eller mindre av.
Cheri - stickles är glitterlim för scrapbooking (duh!). Panduro har nåt liknande som hetter just "glitter"

-
Cheri - jag letar som en galning, men vad svårt att hitta. På scraproom har dom två olika, guld och ice om du kollar under limprodukter, och dekolim.
-
jag har föressten själv vanligt glitterlim. Testade att klämma ut lite som jag lät torka och drog med syrapennan över, och det klarade testet utan problem. Likaså testade jag vanligt multicopy skrivarpapper, det gick bra.. men när jag testade i ett gammalt fotoalbum var det fullt med syra.. tur jag inte hade foton i det

-
jo det är sånt jag har. brukar inte använda till scrapbooking, men det verkar ju vara syrafritt så jag kan inte förstå varför det inte skulle kunna användas. men varför kostar då stickles och glitter mer..? Kanske för att dom vet att det är lätt att låra oss stackars scrappare på pengar för vi vill ha sånt som det står acid free på till vilken kostnad som helst..

-
Iiiisch, klockan.. jag skulle ju lägga mig tidigt ikväll men fastnade med en förlovningslayout
Godnatt för mig nu IAF *gäsp* -
Gratulerar mammsy

-
jahopp, så har jag tack vare tipset om fraktfritt nu spenderat över 500 på pysselpunkten också. Blev lite besviken för jag hade tänkt köpa fler cropper hoppers till mina 12x12 papper, men det fanns inga
Tycker dom var så behändiga. Lyckades iaf stoppa mig själv från att beställa mer papper.. Det blev istället pennor, färger, brads och blommor.
Gjorde en beställning på scraproom 28/3, men har inte fått nånting ännu. Skickade ett mail och undrade igår, men har inte fått svar heller...