Inlägg från: Matriark |Visa alla inlägg
  • Matriark

Scrapträsket

jag kan inte hålla med om snabb leverans från scraproom.........(min post ovan)

• Matriark

Det är lite det jag menar, sist jag beställde skulle även jag gett dom bra omdöme, finns säkert en anledning till att jag inte fått mina grejer än, men det är lite svårt att veta vad anledningen är när jag inte får svar på mailen jag skickar heller.
    Jag ska springa ut och kolla brevlådan, man vet ju aldrig.. idag kanske...

Annars är i princip alla trevliga med bra sortiment och leveranstid. Största skillnaden är vilka summor dom har fraktfritt ifrån.

• Matriark

Klarar mig inte utan fotofix...
    Det tog slut en gång, sedan dess köper jag alltid så jag har en oöppnad förpackning till den jag använder tar slut
    Ungefär samma som vi gör med smör

• Matriark
    ZaraÖ skrev 2006-04-25 15:53:27 följande:
    jo79  tell me about it!!  jag älskar ALLA bg papper! jag ska gifta mig i en bg scrappad klänning en dag! *drömmer*
    Hahahaha DET kan jag tro, kan bli svårt att se dig sedan på bröllopslayouten, då säkerligen den kommer scrappas i bg med.
    Snäppet värre än Cheris bakgrundsknep
  • Matriark

mamma i Småland. Scrap room har mycket Karen Foster.. Vet inget Fairy Dust, men Fairy Tale har dom...

• Matriark

mamma i Småland

Oj, vad fint det var!!
    MEn jag borde inte ha gått dit och kollat, för nu blev jag shoppingsugen igen Eeek.. Endast denna vecka har jag redan handlat grejer för över 1000 spänn... Känner mig som en "scrap junkie"...
    Finns det non "Scrapoholics anonymous" att gå med i?

Svar på tråden Scrapträsket