Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket

2XA
    Det finns information om Krumelur på Scrappiz, det var där jag kom fram tilll att den fanns. Läs där -  under forum!
  • Marajjah

Japp, gå in på scrappiz/forum/shoppa nära dej (eller nåt sånt heter det)/Umeå och Norrland. Där finns det 11 sidor om Krumelur och jag skrev just ett inlägg och frågade var butiken ligger nu och vilka öppettider det är så kunde jag förmedla det vidare till dig om du inte hittar infon...

• Marajjah

Hur lägger man in bilder i forumet? Jag har ju plus, men inte vet jag hur man gör för det. Finns det ngn info-sida om det som jag kan läsa om det?

Kanske ska jag förresten försöka mig på skissen jag också... Illamåendet har blivit bättre, men det är fortfarande så att jag inte behåller mkt mat. Får se hur det blir, men man skulel inte visa den innan söndag eller hur var det?

• Marajjah

Ok, nästa fråga... Ska alla skicka in sina LO:s på söndag kl.00.00 vilket kommer att innebära att man ska vara vaken då, eller??

• Marajjah
    2XA
    Så har jag fattat det ja, fast jag kan inte lägga in ändå för det kommer bara upp ett felmeddelande då jag ska testa..
  • Marajjah

Röstar för tidigare tid, om det nu är så att jag skulle råka orka göra en lo...

Svar på tråden Scrapträsket