Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket

LillemoR: Varar igen-kolla scrappiz... (Artiklar liggerd et under)

• Cia o krabaten

Grattis Lovely!! Väl värt

• Cia o krabaten

JO:
    SPara ner bilden på din dator, gå in i ditt krypin, i galleriet välj bläddra nedanför bilderna, sök rätt på din bild där du sparat den, och välj den (Dubbelklicka eller öppna) och sen spara längst ner på sidan i ditt galleri!
    MEn det kan du ju eftersom du lagt till bilder förr...

• Cia o krabaten

JO: du väljer spara som och där borde du få två scrollistor att välja bland. Den första med namnet på LO'n och den andra hur den ska sparas-jpeg.
    Vet att det är då om man sparar ner en man gjort om i PS, så i värsta fall får du väl öppna den i PS och spara om den!

• Cia o krabaten

Nu sitter jag här och har slösat bort en helt utmärkt scrapkväll framför datorn...
    Vägrar melodifestivalen nämligen, men problemet är att mitt scrapbord för tillfället är TAPETBORD!!!

Så vad gör man?? Surfar fl i 3 timmar helt i onödan...

Hoppas ni fått mera scrappat, men tråden är lite trött idag så det är nog melodifestival för alla gissar jag.
  • Cia o krabaten

Grattis cheri! Jag röstade också på dig

• Cia o krabaten

Myskatt: Det finns papper i A4 också, men det är ju slöseri om man scrappar 12*12.
    Gör som Sussieb säger istället

• Cia o krabaten

gbg: Tunga saker lönar det sig att köpa. Så mam slipper frakt.
    Typ album, qk, osv.
    Jag skulle köpa minst ett kanske flera alfabet och några andra dies. Typ minitags, Photoanchors/phototurns, hjärtan kanske osv.
    SKa du åka själv och gå till en affär eller beställa där?

Svar på tråden Scrapträsket