Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Även om menscykeln är så lång?
Läkaren sa "gravtesta ifall din mens uteblir". Men det är svårt att veta när den uteblir när jag har så oregelbunden cykel!
Andra dagen med blinkande gubbe här, borde slå om till fast på torsdag eller fredag. :)
Jag har pcos äter provera och letrozole . Denna månad tog jag även ovitrelle. Någon som vill hjälpa mig med mina frågor????
Hade 2 äggblåsor eller cystor (27-29 mm) i måndags. Tog ovitrelle senare samma dag. Fick kraftig smärta förra onsdagen. Gjorde vul på fredagen som visade vätska samt att cystorna/äggblåsorna spruckit. Läkaren kan ej säga om det var cystor eller äggblåsor som sprack :/ någon som kan hjälpa mig att tyda min temp?
Sjunker och höjer tempen sig om en cysta spricker med ? Någon som fått cystor med letrozole ? Elller så stora äggblåsor ????
Stiger progesteron om en cysta spricker? Eller bara om äggblåsa spricker?
Å i dag har tempen sjunkit :/ är det negativt ? Har ont i brösten mått illa idag ????
Kan inte slappna av. Vill bara bli gravid???? skulle fått barn nu i januari men bebis dog i mig... Detta är sista försök innan väntan på ivf:/
Jag har pcos äter provera och letrozole . Denna månad tog jag även ovitrelle. Någon som vill hjälpa mig med mina frågor????
Hade 2 äggblåsor eller cystor (27-29 mm) i måndags. Tog ovitrelle senare samma dag. Fick kraftig smärta förra onsdagen. Gjorde vul på fredagen som visade vätska samt att cystorna/äggblåsorna spruckit. Läkaren kan ej säga om det var cystor eller äggblåsor som sprack :/ någon som kan hjälpa mig att tyda min temp?
Sjunker och höjer tempen sig om en cysta spricker med ? Någon som fått cystor med letrozole ? Elller så stora äggblåsor ????
Stiger progesteron om en cysta spricker? Eller bara om äggblåsa spricker?
Å i dag har tempen sjunkit :/ är det negativt ? Har ont i brösten mått illa idag ????
Kan inte slappna av. Vill bara bli gravid???? skulle fått barn nu i januari men bebis dog i mig... Detta är sista försök innan väntan på ivf:/
Jag fick ett plus imorse :)
Hej
Jag är 32 år, gift. Vi har ett barn som tog åtta månader innan jag blev gravid och har försökt få syskon nu i snart två år. Ska börja tredje omgången letrozole nu. Mitt hopp är ute..
Hej
Jag är 32 år, gift. Vi har ett barn som tog åtta månader innan jag blev gravid och har försökt få syskon nu i snart två år. Ska börja tredje omgången letrozole nu. Mitt hopp är ute..
Förra cykeln fick jag stegring på vanliga ägglossningsstickor runt cd 19. Men mensen kom som ett brev på posten cd 31.
Införskaffade mig en clearblue monitor och den indikerade på stegring idag på cd 12, kan det verkligen skilja på så lång tid mellan gångerna? Eller är det jag som kanske läst av stickorna fel förra månaden och missat ägglossning?
Jag fick ett plus imorse :)
Då är vi lika gamla. Jag ska börja på min femte letrozol kur så fort mensen kommer idag eller imorn. vi kan försöka hålla hoppet uppe tillsammans. Vi är på månad 20 sedan vi började försöka så inte lika länge som dig som försökt 2 år men ja kan relatera. Jag har dock aldrig blivit gravid innan.