Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Okej va bra då lär du ju inte missa den! Den kommer, det är många som får lite senare äl med letrozol vad jag läst mig till :)
Ni som käkat Letrozol. På vilken dag blrhade era ägglossningstest stegra. Är idag på dag 13/14 åt letrozol cd 3-7. När borde jag kunna vänta en stegring? Är helt symptomfri vad de gäller en eventuell ägglossning.
Inga fler hör inne som vet?:)
Kör denna månaden med både clear blue monitor, vanliga ägglossningsstickor samt tempar. Idag CD 16 fick jag temp höjning från i snitt 36.30 till 36.55 grader. Även monitorn visar HÖG, pga ökning av östrogen. Mina vanliga stickor visar dock absokut inget alls.
Så tack vare monitor å temp kan jag todigare se att ägglossning är på gång. Det känns toppen bra!
Jag är på min andra kur Letrozol. Hade ägglossningssymptom i början på veckan testade med CB digitalt ä-test men ingen glad gubbe dock blev strecket skarpare dag för dag, sista gången ons kväll då hyfsat skarpt men ingen glad gubbe. Var hos gyn torsdag morgon hon sa att jag hade 2 äggblåsor 23mm vardera och att äl skulle ske när som helst. Blev jätteglad men när jag testade med äl test på kvällen var det ingen stegring ett jättesvagt streck bara. Nu idag fredag fortfarande svagt! Undrar om äl har skett och att testet bara inte gav utslag, kanske om jag testat torsdag morgon hade jag fått en glad gubbe? Eller har jag inte fått äl alls ännu och kommer heller inte få det? Blev så glad efter jag var hos gyn men nu mest förvirrad :(
Tacksam för era tankar.
Är på CD 18, har haft hög på monitorn i 3 dagar, men inte nått maximal. Vanliga stockor visar inte heller någon lh-ökning. Känner mig nedslagen! Borde haft ägglossning i helgen, och verkligen räknat med det. Ush ush ush. Tkr däremot att jag känner av lite molvärk sen ett par dagar. Är det helt åt skogen om min ägglossning kmr så sent med letrozole.
Cd 31 igår och hade hoppet uppe. Idag slogs man ner i botten när mensen dök upp som ett brev på posten. :(
Införskaffat en monitor från clearblue och hoppas på att få bättre koll på ägglossningen då jag känner att jag inte blir det minsta klok på de vanliga stickorna.. Nu är det bara att börja räkna dagarna för att sedan påbörja kur nr 2 med letrozole.
Cd 31 igår och hade hoppet uppe. Idag slogs man ner i botten när mensen dök upp som ett brev på posten. :(
Införskaffat en monitor från clearblue och hoppas på att få bättre koll på ägglossningen då jag känner att jag inte blir det minsta klok på de vanliga stickorna.. Nu är det bara att börja räkna dagarna för att sedan påbörja kur nr 2 med letrozole.