Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Cd 31 igår och hade hoppet uppe. Idag slogs man ner i botten när mensen dök upp som ett brev på posten. :(
Införskaffat en monitor från clearblue och hoppas på att få bättre koll på ägglossningen då jag känner att jag inte blir det minsta klok på de vanliga stickorna.. Nu är det bara att börja räkna dagarna för att sedan påbörja kur nr 2 med letrozole.
Denna månaden var första månaden som jag har testat med äl-stickor. Var på vul dag 14 och tog sprutan då. Började testa på kvällen och hade starka äl-stickor i 3-4 dagar. Vet inte hur tillförlitliga de är dock när man kombinerat Letrozol med Ovitrelle...
Fy! Kämpa!! Fick du något utslag alls på dina äggloasningstest?
Tack, kommer aldrig sluta kämpa även som man känner sig nedslagen emellanåt!
Ja jag fick ju tydlig stegring runt cd 19..
Nu är det bara att invänta cd 5 på torsdag och börja med nästa kur!
Håller verkligen mina tummar nu!
Tack så mycket! Håller mina tummar för dig med!
Såg att du körde med clear blue monitor. Tycker du den funkar bra? Har nämligen beställt en som kommer i morgon :)
Tycker den är toppen. Men nu kör jag igång med en utredning som startade idag så den hamnar lite åt sodsn ett tag. Mest fokus är på att överlva min äggledarspolning...
Gjorde ett VUL idag hos gyn (CD21 idag) som sa att jag har haft ägglossning. Förra veckan gjorde jag ett VUL med en äggblåsa på 2,3cm.
Har haft sex 2-3ggr sedan första VUL förra veckan.
Jag har lång menscykel mellan 40-60 dagar.
När borde jag gravtesta mig?
Gjorde ett VUL idag hos gyn (CD21 idag) som sa att jag har haft ägglossning. Förra veckan gjorde jag ett VUL med en äggblåsa på 2,3cm.
Har haft sex 2-3ggr sedan första VUL förra veckan.
Jag har lång menscykel mellan 40-60 dagar.
När borde jag gravtesta mig?
Om två veckor kan du testa:)