• emphz

Letrozol - följas åt?

Hej.

Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

• Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • Lunne
    Anonym (Anonym JJ) skrev 2019-04-11 15:16:54 följande:
    DAG efter 8 dagar med blinkande smiley kom den ?fasta? smileyn!! Det gäller att inte ge upp, vilket det är himla lätt att göra mitt i allt detta. Man blir så snurrig och allt blir så jobbigt med alla dessa tabletter och allt vad det nu är!!
    Min ÄL var 8 dagar försenad denna månaden, man vet verkligen aldrig :S
  • oshark

DAG efter 8 dagar med blinkande smiley kom den ?fasta? smileyn!! Det gäller att inte ge upp, vilket det är himla lätt att göra mitt i allt detta. Man blir så snurrig och allt blir så jobbigt med alla dessa tabletter och allt vad det nu är!!

Starkt! Då håller vi tummarna

Starkt! Då håller vi tummarna
  • Anonym (Anonym JJ)
    oshark skrev 2019-04-11 16:14:09 följande:

Starkt! Då håller vi tummarna Starkt! Då håller vi tummarna

Jaa!!???? Hur går det för er andra?
  • Anonym (Anonym JJ)

Var inte meningen att det skulle bli frågetecken. Är ny på denna sida så har lite dåligt koll haha.

• Anonym (Anonym JJ)
    Lunne skrev 2019-04-11 15:18:27 följande:

Nej det är helt galet så olika det kan vara från månad till månad.

Jag använder mig av två olika ?mens/cykel/gravid?-appar och på den ena appen stod det att jag skulle haft ÄL härom dagen och på den andra appen stod det idag (antagligen uträknat efter mina senaste menstruationer). Så på något vis höll jag hoppet uppe och tänkte att jag iaf tar ett test idag och visar det ingenting så får jag helt enkelt bara acceptera att det inte blir någon ÄL denna månad.. Meeeen så kom den där glada gubben och tycker ni att den ser glad ut så skulle ni sett mig haha.
  • Anonym (Anonym JJ)
    Lunne skrev 2019-04-11 15:18:27 följande:

Nej det är helt galet så olika det kan vara från månad till månad.

Jag använder mig av två olika ?mens/cykel/gravid?-appar och på den ena appen stod det att jag skulle haft ÄL härom dagen och på den andra appen stod det idag (antagligen uträknat efter mina senaste menstruationer). Så på något vis höll jag hoppet uppe och tänkte att jag iaf tar ett test idag och visar det ingenting så får jag helt enkelt bara acceptera att det inte blir någon ÄL denna månad.. Meeeen så kom den där glada gubben och tycker ni att den ser glad ut så skulle ni sett mig haha.
  • oshark
    Anonym (Anonym JJ) skrev 2019-04-11 17:55:47 följande:

Var inte meningen att det skulle bli frågetecken. Är ny på denna sida så har lite dåligt koll haha.

Aa, FL klarar inte emojis
  • GlitterLina
    oshark skrev 2019-04-11 19:28:11 följande:

Aa, FL klarar inte emojis

Men du gjorde precis en å det funka haha :) ????
  • oshark
    GlitterLina skrev 2019-04-11 20:42:03 följande:

Men du gjorde precis en å det funka haha :) ????

Haha, ja det är en gammal hederlig sms-smiley från innan emojis De klarar smileys och blinkande smileys om man gör dem med kolon och parenteser och sen om man är på sidan på datorn har man några fler att välja på. Men smartphone-emojis blir frågetecken.
  • emphz
    GlitterLina skrev 2019-04-10 20:28:59 följande:

Jag är oxå på cd 8 idag & tog sista dubbeldos igår :)

Va spännande me vul! Berätta i morgon hur det såg ut

Vul visade ingenting igår.. Så de akut insatte gonal-f jag ska ta i sprutor från och med idag tills söndag och så ska jag på nytt vul på måndag. Alltså kak det inte bara funka nu..
Svar på tråden Letrozol - följas åt?