Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Jag är på cykeldag 44 idag. Första letrozolkuren. Inget plus och ingen mens. Så less på att vänta. Molande värk och dragningar i äggstockarna nästan konstant sedan en vecka efter beräknad Äl. Viss förhoppning om att jag bara är låghormonare men mensen kommer väl snart. Någon mer som varit med om att cykeln har blivit LÄNGRE av letrozol?
Var du hos gyn för att se om ÄL varit på g? Jag tycker du ska ringa och be och få komma in och se hur det står till.
Återigen nervös. Imorgon är det vul igen efter att ha tagit gonal f över helgen. Snälla låt det ha hänt nåt.
Hur går det för er andra?
Återigen nervös. Imorgon är det vul igen efter att ha tagit gonal f över helgen. Snälla låt det ha hänt nåt.
Hur går det för er andra?
Imorse fick jag ett positivt graviditetstest :O
Efter en kur letrozol och otrivelle :)
Jag har plussat! ÄL+12 första Leteozolkuren. Herregud jag kan knappt förstå det !!!
Jag har plussat! ÄL+12 första Leteozolkuren. Herregud jag kan knappt förstå det !!!
Grattis! När är det bf för dig?
24 dec!! :-O Du?
Kommer absolut uppdatera imorgon anonym! :)
Åhhh stort stort grattis!!
Jag plussade 14 april för 2 år sen med dottern, var beräknad 25 dec men hon kom 9 dec. Hon blev till på första letrozol kuren, så förstår exakt era känslor. Sååå glad för eran skull!!