Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
När har du BMI?
Den 26/4 enligt appen och den brukar stämma. Har dock läst nu i efterhand att CB early inte är jätte mycket att lita på. Men ja man vet ju aldrig. Försöker hålla hoppet uppe!
Okej men testa nästa gång på din BMI dag för ibland kan ju det vara förtidigt att testa även om det finns sånna tidiga tester. Håller tummarna för dig!!
Tack :) ush ja jobbigt med huvudvärk! Men vi får stå ut med alla dessa biverkningar och hoppas det är värt de.
Hur går det för dig?
Har inte gått nåt vidare.
Är inne på dubbeldos, fick ingel äl vid enkeldos
Också ätit dubbel dos denna gång. Plus gonal f.
Ikväll drar det och spänner ordentligt i område kring livmoder och äggstockar. 5 dagar sen Ovitrelle, räknar med cirka 4 sen äl. Spännande :)
Hej :) hur mådde du av primoluten? Jag har fått fruktansvärda svettningar! Hade du det med?
Och! När kom mensen för dig? :D
Hej! Jag hoppar gärna på denna tråden.
Fick min pcos diagnos i februari, har kört letrozol 1 kur med enkel dos på 2,5mg men fick bara en blåsa på 10 mm sen drog den tbx sig :(
Mensen sattes igång med Primolut och i fredags började jag med kur nr 2 letrozol dubbel dos. Tar min sista tablett imorgon och sen ultraljud den 26/4.
Hur mår ni av letrozol? Har sånt illamående o olust till allt
Också ätit dubbel dos denna gång. Plus gonal f.
Ikväll drar det och spänner ordentligt i område kring livmoder och äggstockar. 5 dagar sen Ovitrelle, räknar med cirka 4 sen äl. Spännande :)
Hej :) hur mådde du av primoluten? Jag har fått fruktansvärda svettningar! Hade du det med?
Och! När kom mensen för dig? :D