Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
CD 14 idag och en äggblåsa på 16-17mm, nu håller vi tummarna!!
Så spännande!!
Jag håller tummarna för er. Hänger kvar här ett tag till, vill veta hur det går för er såklart!
Så spännande!!
Jag håller tummarna för er. Hänger kvar här ett tag till, vill veta hur det går för er såklart!
Så spännande!!
Har du varit på vul än å tittat? :) :)
Var detta menat till mig eller Emphz?
Jag var iaf iväg igår och kollade på cd14, fanns en fin äggblåsa på cirka 16-17mm
Har du varit på vul än å tittat? :) :)
De försöken som inte gått för er, hur många dagar efter ovitrelle har eran mens kommit?
Fick idag ett positivt ägglossningstest! JIPPI!
Min fråga är nu, ?räcker? det att vi har sex idag och imorgon eller ?ska? man även ha det på onsdag?
Frågar nämligen för att min man jobbat väldigt galna tider och det inte alltid är super lätt att hinna med en stund tillsammans.
Har även haft sex fredag, lördag, söndag, haft blinkande smiley på CB äl så vi har iaf legat i under helgen
Fick idag ett positivt ägglossningstest! JIPPI!
Min fråga är nu, ?räcker? det att vi har sex idag och imorgon eller ?ska? man även ha det på onsdag?
Frågar nämligen för att min man jobbat väldigt galna tider och det inte alltid är super lätt att hinna med en stund tillsammans.
Har även haft sex fredag, lördag, söndag, haft blinkande smiley på CB äl så vi har iaf legat i under helgen