• emphz

Letrozol - följas åt?

Hej.

Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

• Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • Anonym (Anonym JJ)

Idag kom den förbannade tant röd på besök... VARFÖÖÖR???!!!

• emphz
    Anonym (Anonym JJ) skrev 2019-04-26 11:28:25 följande:

Tråkigt!! :( okej att vara ledsen, men på det igen!

Vilket försök var detta?
  • Babyglitter

Jag var på ultraljud idag på cd10 och hade en äggblåsa på 16mm x 22mm och min gynekolog var väldigt förvånad att det redan fanns en sådan stor. Så ska ta otrivelle sprutan söndag morgon. Så blir mys hela helgen, hoppa hoppas!! :)

• Babyglitter
    emphz skrev 2019-04-25 20:40:41 följande:

Ikväll upplever jag det lite jobbigt med att ha tagit Ovitrelle. Det gör att jag inte alls kan känna efter kring symtom och även om jag upplever symtom kan jag inte dra paralleller till en eventuell graviditet då det likväl kan vara sprutan :(

Var det lätt att förstå hur man skulle göra med sprutan? Aldrig gett mig själv en sådan spruta.

Känner du någon biverkning av den?
  • Anonym (Anonym JJ)
    emphz skrev 2019-04-26 12:02:17 följande:

Tråkigt!! :( okej att vara ledsen, men på det igen!

Vilket försök var detta?

Jaa!! Blir så ledsen.

Tredje försöker..
  • emphz
    Babyglitter skrev 2019-04-26 15:31:44 följande:

Var det lätt att förstå hur man skulle göra med sprutan? Aldrig gett mig själv en sådan spruta.

Känner du någon biverkning av den?

Ja det är super lätt, jag har ju dessutom använt Gonal-f så är van vid sprutor :) tog en spruta om dagen under hela min graviditet med dottern också.

Ja eller får graviditets symtom. Framför allt ont i brösten. Idag testade jag negativt äntligen, dag 8 efter sprutan.
  • Anonym (Le)

Jag vill gärna följas åt. Vet inte om det är omgång 4 för oss, långt emellan gångerna. De andra gångerna blev det folliklar och jag har inte PCO. Den här gången fick jag jättemigrän Cd 3-5 och på dag 9-12 fick jag en liten blödning. På dag 10 så såg läkaren något på 14mm men det kunde lika väl bara vara ett kärl. Men hoppas att det är en follikel, men slemhinnan var jättetunn 2 mm. Min slemhinna brukar vara fincannars. Har någon varit med om liknande?

• Ma18
    Anonym (Anonym JJ) skrev 2019-04-26 11:28:25 följande:

Tråkigt, håller tummarna att det går bättre för er nästa omgång!
  • mican

Andra månaden med letrozol, dag 1 idag. Bara att ladda om och hoppas på ett plus snart :)

• Anonym (Anonym JJ)

Vilken dag i cykeln åker ni och kolla ägglåsorna med ultraljud?

Gör ni det endast en gång eller flera dagar samma cykel?

Svar på tråden Letrozol - följas åt?