• Kjell2

    Min kille har stränga föräldrar

    123Anonymtjej skrev 2019-03-19 21:15:56 följande:

    Hej hej, alla tankar är välkomna sålänge dom inte är allt för hatiska. Iallafall, både jag och min kille bor fortfarande hemma då jag är 17 och han är 18, allt funkar allmänt bra i vårt förhållande men det finns en sak som jag kan tycka blir jobbigt ibland, och det är hans stränga föräldrar. Missförstå mig inte, jag älskar hans föräldrar, men de är väldigt noga med att vi inte sover över mer än två kvällar på raken och nåde oss ifall vi går det under en skolvecka. Jag älskar min pojkvän och jag vill vara med honom så ofta det går, vilket blir svårt då han har hockey minst 6 dagar i veckan + match, dessutom har både han och jag sökt deltidsjobb, vi kommer ju knappt kunna ses alls då tänker jag. Därför skulle det betyda så mycket ifall vi kunde slagga så ofta som möjligt så att vi iallafall får sova och mysa lite ihop. Men återigen, där har vi hans föräldrar som helst ser till så att det inte sker, såsom att de drar in hans csn eller ger honom någon bestraffning på annat sätt. Han är inte den som säger ifrån utan lyder helst, så finns det något jag kan göra? Eller är det verkligen inte min plats. Tacksam för svar!


    Han bor hemma och är helt beroende av sin föräldrar. Ni kan alltid skaffa eget boende och försörjning. Annars får du gilla läget.
Svar på tråden Min kille har stränga föräldrar