• Anonym (Danne)

Finns det öht nån kvinna som har string idag?

Ja som frågan lyder..

Jag hade en tjej mellan 2006 och 2010 som hade det för jämnan, men jag upplevde henne som ganska unik redan då, då det modet hade börjat gå över redan på den tiden

• Svar på tråden Finns det öht nån kvinna som har string idag?
  • Anonym (Danne)
    Anonym (julia) skrev 2019-03-21 22:49:54 följande:

Har man vita kläder ska man välja hudfärgade underkläder om man inte vill att de ska lysa igenom. För ljusa personer handlar det om beiga underkläder alternativt ljust rosa. Hos mörkhyade förmodligen mörkbruna underkläder.

Vitt syns under vitt, det trodde jag alla kände till, men man springer på många tjejer som missat det helt märkligt nog.
  • Anonym (Danne)
    Anonym (julia) skrev 2019-03-21 22:55:40 följande:

Alla underkläder skär ju in någonstans på ett fult sätt och lämnar fula semipermanenta märken på fel ställe på skinkorna. Minst problem med string. En för liten string kan klämma ut strax under höftkammen och efterlämnar en smärre skavank på silhuetter . Dock bättre än de större skavankerna fan får av hipsters, grannypants etc.

Stringtrosor får absolut inte vara för små, det är jätteviktigt!

Tror jag är en miss många gör.. Att de tänker att de blir nättare och finare i ett nr för liten storlek. Nej nej

Det funkar på en slank och smal retuscherad fotomodell kanske? Inte IRL på the girl next door
  • Anonym (Danne)
    cosinus skrev 2019-03-21 22:49:09 följande:

Ja det finns det. Jag använder det när jag tränar.

Nu brukar jag inte direkt spana in andra damers arsle men skulle uppskatta resten av gymets omklädningsrum till nåt i stil med 50 % hipsters, 30 % klassisk modell och 20 % halvstring/string där halvstring kart vanligare.

Ja på gymmet är det ganska vanligt. Det har jag sett.

Som kille går man ju runt i säckiga mjukisbyxor och nån funktionstshirt liksom.. kunde inte bry mig mindre om kalsongerna, skratt...
  • Anonym (H)

Passar endast på små rumpor med smala höfter. Så nej, jag använder inte string och har aldrig gjort då jag har bredare höfter och större rumpa. Använder hipsters då min rumpa ser bäst ut i det.

• Anonym (Danne)
    Anonym (H) skrev 2019-03-22 02:04:15 följande:

Passar endast på små rumpor med smala höfter. Så nej, jag använder inte string och har aldrig gjort då jag har bredare höfter och större rumpa. Använder hipsters då min rumpa ser bäst ut i det.

Lagom är bäst. Små rumpor och smala höfter passar hipsters bra på. Lite mer massa krävs kan jag tycka för att string ska se sexigt och snyggt ut i alla fall.
  • Anonym (50-åriga damen)

Använder endast string om jag har trosor, tycker de är skönast och ger den snyggaste rumpan.

• Anonym (???)
    Anonym (Danne) skrev 2019-03-21 07:15:55 följande:

Ja som frågan lyder..

Jag hade en tjej mellan 2006 och 2010 som hade det för jämnan, men jag upplevde henne som ganska unik redan då, då det modet hade börjat gå över redan på den tiden

Jag undrar varför man ens undrar? Varför vill du veta detta TS? 
    Är du sugen på att snacka lite "sexiga trosor" eller vad är grejen? 
  • Anonym (X)

2000 talet var string som störst. Riktiga svampår där. Apotekets vagitorier sålde vad jag vet flera gånger

• Mandel
    Anonym (G) skrev 2019-03-21 17:55:47 följande:
    Osnyggt på en fet dallerrumpa.
    Beror på syftet med stringtrosan.

Jag har inte stringtrosor med syftet att vara sexig eller attraktiv när jag står i bara underkläder.
    Syftet med att jag använder string är att jag avskyr troskanter som gör att jag får dubbelskinkor vid troskanten när jag har vanliga byxor på mig.
    Det ser i mina ögon mer osexigt ut.
    När jag byter om för kvällen/sova för natten byter jag alltid till "vanliga" trosor.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (GG)

Ja. Jag tror snarare det är svårare att hitta en tjej som inte äger minst ett par string och använder dessa. Nästan hälften av alla trossorterna i affärena är string vilket självklart talar för att det finns en efterfrågan efter detta. Jag använder det själv regelbundet, jag känner inte en enda tjej (under 50) som inte äger minst ett par;P

Men hur är det med stringkalsonger då? Jag har aldrig träffat på en kille med stringXD

Svar på tråden Finns det öht nån kvinna som har string idag?