• Anonym (Danne)

Finns det öht nån kvinna som har string idag?

Ja som frågan lyder..

Jag hade en tjej mellan 2006 och 2010 som hade det för jämnan, men jag upplevde henne som ganska unik redan då, då det modet hade börjat gå över redan på den tiden

• Svar på tråden Finns det öht nån kvinna som har string idag?
  • Anonym (Danne)
    Anonym (X) skrev 2019-03-24 01:15:56 följande:

2000 talet var string som störst. Riktiga svampår där. Apotekets vagitorier sålde vad jag vet flera gånger

Ja det slog igenom över en natt där nångång andra halvan av 90-talet.. kan inte minnas nåt exakt år.

Sen på 00-talet kom ju de extremt låga jeanslinningarna, och då skulle den där lillla stringtriangeln sticka upp där bak. Tyckte faktiskt inte det var snyggt..
  • Anonym (Obekvämt)

Använder inga men det tror jag att många det gör.

• Anonym (String)

Stringtrosan är på väg att bli populär igen för utbudet har ökat vilket jag är tacksam över för jag använder bara string 

• Anonym (Svamp)

Svampinfektioner och annat skit är inte önskvärt så skulle aldrig falla mig in!

• Anonym (Stringen)

Använder alltid string eller hipsters, älskar det Ich tycker det är sexigast. Har en rund fast rumpa med fina höfter och smal midja. Har aldrig haft en svampinfektion.

Av ren nyfikenhet, varför får man svampinfektioner av stringtrosor?

• pyssel
    Anonym (Danne) skrev 2019-03-21 20:08:15 följande:

Kan också tycka det känns lite ohygieniskt och inte så jättefräscht att gå runt en hel lång dag i stringtrosor.. Svettas och gå på toaletten och b****.. torka sig och dra upp snöret i rumpan igen.. nej jag vet inte

Det låter inte som b***-rutiner jag skulle vara bekväm med. Eller hygien som någon man jag varit ihop med skulle komma undan med heller för den delen, även utan string. Hua!

Stringen har gjort comeback i min garderob. Jag hade underskattat den i träningssammanhang.
    Alla hästar hemma
  • Anonym (String)
    Anonym (Stringen) skrev 2019-04-24 20:54:15 följande:
    Använder alltid string eller hipsters, älskar det Ich tycker det är sexigast. Har en rund fast rumpa med fina höfter och smal midja. Har aldrig haft en svampinfektion.
    Av ren nyfikenhet, varför får man svampinfektioner av stringtrosor?
    Är man helrakad mellan benan så är det lättare att få svamp när man använder string 
  • Anonym (woop)
    Anonym (Danne) skrev 2019-03-21 07:15:55 följande:

Ja som frågan lyder..

Jag hade en tjej mellan 2006 och 2010 som hade det för jämnan, men jag upplevde henne som ganska unik redan då, då det modet hade börjat gå över redan på den tiden

jag hade alltid det innan och diskuterar aldrig string med någon så jag har ingen aning om hur vanligt det är.

jag slutade för att det var dålig hygien, luktade svagt när stringen gled in mellan skinkorna.

så nu har jag vanliga trosor och det luktar aldrig och man slipper ha en tygbit mellan skinkorna man måste rätta till femtielva gånger per dag.
  • Embla twopointoh

Jag är nästan 40 år, och har sedan tonåren använt string på dagen (inklusive när jag tränar kampsport), och mer täckande när jag sover. Jag har dem inte för att vara sexig, utan för att jag dels tycker det är bekvämast, och dels för att jag tycker synliga troskanter är fult. Jag bryr mig inte det minsta om vad andra tycker att jag bör klä mig i.

Det finns naturligtvis olika modeller och passform även när det kommer till string, vissa sitter jättebra och andra är obekväma eller "halkar runt".

• Anonym (Stringen)
    Anonym (String) skrev 2019-04-25 16:06:19 följande:

Är man helrakad mellan benan så är det lättare att få svamp när man använder string 

Är alltid helrakad men har som sagt aldrig haft svampinfektion. Kanske är jag bland dom tursamma bara, både helrakad och string

Men ändå, undrar hur man blir mer mottaglig till svampinfektion med string eller helrakad för den delen?
Svar på tråden Finns det öht nån kvinna som har string idag?