BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)

När har ni börjat få starka symptom? Jag går in i vecka 6 imorgon och det enda jag känt av än så länge är lite lätt illamående till och från, samt väldigt svag molvärk just i början när jag plussade, inget nu. Förra graviditeten (som slutade i MA) hade jag stark molvärk i flera veckor från samma dag jag plussade och mådde lätt illa, trött hela tiden, fick otroligt ömma bröst (kunde knappt ha på en bh) och huvudvärk. Så orolig över att jag inte känner starkare nu, men kanske är tidigt ännu?
Åh vad skönt att höra!
Hoppas att du kan njuta litet av graviditeten nu :) Jag kände iaf att jag kunde slappna av lite mer efter att ha fått sett det där lilla hjärtat slå

Hej! Usch, jätte tungt ju. Jag grinade idag med, tyckte synd om mig själv (haha) men jag har så svårt att hitta motivation att stå ut men som du säger så glömmer man ju bort detta sen :). Jag har också tunga graviditeter, gick med kryckor sista och oroar mig nu för sommarjobbet jag ska vara på...tänk om det inte går?!
Vilken vecka är du i? Får du hjälp och stöd hemma? Kram
Man får vara gnällig, det är en sån påfrestande omställning inuti kvinnans kropp. Dessa hormoner spelar en ett spratt! Jag måste också äta för att inte känna det där illamåendet. Svårt bara när man ibland är sugen på nåt och ibland inte alls
Det finns en medicin som heter Lergigan Comp, som också hjälper mot illamående, men som har koffein mm i sig, för att motverka tröttheten. Den brukar man få utskriven som gravid, den är mild. Jag äter den varje kväll för att sova, men min innehåller såklart inte de uppiggande ämnena :) Om inte Postafen fungerar bra utan att du blir för trött, kan du fråga om den istället <3
Påskhelg o all lax var ingen höjdare att få upp igen, brände rejält i strupen!! Nu blir de lätt mat att kräkas upp härdan efter... samtidigt har jag haft mer blodblandade flytningar idag:( känns inte lovande! Fler som har/haft blödningar?
FACEBOOK-gruppen....
Vill nån mer gå med i FB-gruppen, PM:a era namn och gärna en beskrivning av profilbild - utfall ni har ett vanligt namn.. (så slipper jag skicka stalkiga vänförfrågningar till fel personer, hehe. Det är först när vi är "vänner" som jag kan göra inbjudan i vår grupp :)
Vi ses där!
Kramar