• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Gabriela11

Positivt!! Grattis! <3

Youwontremember skrev 2019-05-06 10:46:36 följande:

Bim-1 vågar jag tro på detta?! Haha har nästan lite panik här

• Gummsan83

Grattis till alla er som plussat :) är BIM -4 imorgon och tänkte testa. Har många symtom.. är inte ens sugen på kaffe idag! Molvärk sen Äl och trött, snurrig .. dock känner jag inget alls på brösten... vill så gärna veta om man är skengravid eller inte. Vad har ni som plussat haft för symtom ??

• Oktoberflicka93

Grattis till alla plus!

Själv funderar man fram och tillbaka och känner efter varje eventuellt symtom som kan dyka upp.

Varit smått illamående och grymt trött de senaste dagarna, vill dock minnas att jag vid första graviditeten inte upplevde dessa symtom förrän senare, runt vecka 6-7..

Samtidigt som jag har de diffusa symtomen som nämndes ovan så börjar jag nu känna de typiska kramperna i magen som brukar komma någon dag innan mens, så det talar väl ändå för att mensen kommer på utsatt dag. Bim imorgon, 7/5. Får se om jag vågar mig på att testa eller inte!

• Tessi1

Jag vet typ att det redan är kört denna månaden med:( känner inga symptom . Visst bim är runt 14-16 maj så det är ett tag kvar men jag kommer inte ur dessa deppiga tankar:( sitter på toan på jobbet och gråter nu. Enda sen man gick över till 2020 bebis har jag varit deppig och har svårt att känna mig peppad igen :(

• NervösAnonym
    Youwontremember skrev 2019-05-06 10:46:36 följande:

Bim-1 vågar jag tro på detta?! Haha har nästan lite panik här

Åh Grattis!! <333
  • NervösAnonym

Självklart har det kommit svag nyans på pappret så jag tror mensen kommer i dagarna. Fan då!! :(((

• Smlan
    Tessi1 skrev 2019-05-06 11:46:18 följande:

Jag vet typ att det redan är kört denna månaden med:( känner inga symptom . Visst bim är runt 14-16 maj så det är ett tag kvar men jag kommer inte ur dessa deppiga tankar:( sitter på toan på jobbet och gråter nu. Enda sen man gick över till 2020 bebis har jag varit deppig och har svårt att känna mig peppad igen :(

Jag förstår att det är tungt. Jag plussade i fredags på BIM-1 och har fortfarande inga som helst symptom så ge inte upp hoppet än. Det är många dagar kvar till BIM för dig.

Jag fick ett MA i december med BF beräknat 3/7 och var väldigt deppig därefter och gav mig f*n på att jag skulle få en 2019-bebis. Det var väldigt tungt när det slog över till 2020 men i en annan grupp kring MF/MA som jag var med i var alla så himla peppade över nystarten med 2020-bebis så det smittade över sig på mig också. Humöret går upp och ner i denna bebis-görar-karusell. Snart kanske du hittar lite hopp igen och det positiva med att få en bebis i 2020 istället. Det är svårt att skicka pepp över nätet så här, jag vet hur tungt det kan vara.
  • Tessi1
    Smlan skrev 2019-05-06 13:53:43 följande:

Jag förstår att det är tungt. Jag plussade i fredags på BIM-1 och har fortfarande inga som helst symptom så ge inte upp hoppet än. Det är många dagar kvar till BIM för dig.

Jag fick ett MA i december med BF beräknat 3/7 och var väldigt deppig därefter och gav mig f*n på att jag skulle få en 2019-bebis. Det var väldigt tungt när det slog över till 2020 men i en annan grupp kring MF/MA som jag var med i var alla så himla peppade över nystarten med 2020-bebis så det smittade över sig på mig också. Humöret går upp och ner i denna bebis-görar-karusell. Snart kanske du hittar lite hopp igen och det positiva med att få en bebis i 2020 istället. Det är svårt att skicka pepp över nätet så här, jag vet hur tungt det kan vara.

Tack så mycket och grattis såklart!! Det ger mig hopp <3 ja och det gör det inte lättare att alla mina vänner precis har fått barn i mars och maj eller är gravida. Det gör nog det extra tungt med eftersom vi är inne på 2020 nu ;( de blev gravida på första och andra försöket och här är jag på försök nr 9.. livet känns orättvist då. ja det är verkligen en bergochdalbana. Vem hade trott det ;(
Svar på tråden BIM maj