BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Hoppar in. BIM idag/imorgon... olik längd på lutealfas. Haft supermycket flytningar (bara jag ?nuddar vid? utanpå så blir det väldigt blött. Någon mer som upplevt liknande - och varit gravid?
Hoppar in. BIM idag/imorgon... olik längd på lutealfas. Haft supermycket flytningar (bara jag ?nuddar vid? utanpå så blir det väldigt blött. Någon mer som upplevt liknande - och varit gravid?
Håller tummarna för oss båda. :) dagens var något starkare. Men jag dricker mkt och kissar mkt så tror det kan sabba lite va? Kanske blir strecken svagare då vid ägglossning?
Mitt blev svagare när jag gjorde det då vätska spärr ut hormonet man läser av så testet inte blir lika tydligt. Min vännina som är barnmorska rekommenderade att man dricker minimalt under 4h och sen tar prover för bästa resultat. Hoppas du får ditt positiva test snart. Kände mig som ett barn på julafton när jag fick mitt i fredags. Nu måste jag bara vänta tills måndag/ tisdag innan jag kan göra ett graviditetstest och hoppas på samma lycka igen :D
Mitt blev svagare när jag gjorde det då vätska spärr ut hormonet man läser av så testet inte blir lika tydligt. Min vännina som är barnmorska rekommenderade att man dricker minimalt under 4h och sen tar prover för bästa resultat. Hoppas du får ditt positiva test snart. Kände mig som ett barn på julafton när jag fick mitt i fredags. Nu måste jag bara vänta tills måndag/ tisdag innan jag kan göra ett graviditetstest och hoppas på samma lycka igen :D

Jag har precis som du - enligt förra månaden BIM idag enligt appen imorgon.. jag har haft jätte mycket flytningar idag. Men nu börjar värken komma så jag är så besviken.. då kommer nog mensen imorgon trots allt :(
BIM-lista
1/5 elenoresara, Maya 889, 88Sandy
2/5 Trettitvå, Rollan92, Solsken86
3/5 sommartjejen888, Emphz, skrollan94,
4/5 smlan, luktärtan, höstmamma, susanned, råttiz
5/5 ok1020, Evi82, Irene122, legenden123, t123, Grossess, sanfo1
6/5 Bebbelover, Rebecka93, Hannabananas, hallonsaft24
7/5 jejja93, nervösanonym, zebrans
8/5 Emmissss, Lyra78, Pixpoxy, Pikai
9/5 Babycakes79, Cheneyney, pepsi20, Gabriela11, sidechick
10/5 Proppen89
11/5 Espresso, Gummsan83, Jsv17, liebespuppe
12/5 Pahm, Lunne
13/5 Lonelygirl92, Desiree223
14/5 fjompp91, Tjoppa12
15/5 Sweetheart2017
16/5 Tessi1, LittleAngelbeat, butembobaby
18/5 Sirest01
19/5 babytjejen
20/5 Emuya
21/5 CH90, Enniie
22/5 Pennie22, luthia
23/5 Lovalia, BabyEA
25/5 Zyprexa
27/5 Nicciz
28/5 Mela88, Skrollan94
29/5 t123
30/5 Kakan32, brallison
31/5 MammaVici, Rollan92, Saga92
Pluslista;
25/4 Trettitvå -7
29/4 emphz -4, 88Sandy , luktärt
3/5 Sussaned -1, smlan -1, råttiz
4/5 legenden123 -1
5/5 jejja93 -2
7/5 Lonelygirl92 -5
Har du några fler symptom? Jag försöker hitta det minsta lilla... Jag har haft molvärk i en veckas tid, vilket jag inte brukar ha mellan äl och bim. Något ömmare bröstvårtor. Mellan äl och bim brukar jag även ha en rätt torr period, men nu är det verkligen mycket flytningar.
Jag har alltid molvärk så för mig är det inget positivt. Aldrig känt av brösten :( Brukar få rosa flytningar några dagar innan BIM och nu har det inte kommit något.. så var mest det och massa flytningar, är glad så länge de är vita då har man hoppet uppe! Sen trodde jag det skulle komma idag då det kom dag 28 förra månaden. Men nu har jag molvärk så då är nog mensen på g.. :( Hur mår du?
Har färgen på flytningarna någon betydelse? Mina är rätt genomskinliga men kan komma som vita små klumpar i. Just nu har jag enorm halsbränna och är hemma från jobb.. Om det är ett tecken på graviditet eller vanlig förkylning kan jag inte svara på. Väldigt kissnödig, men det är egentligen inget ovanligt - har bara en allmänt liten blåsa haha!
[quote=79611545][quote-nick]Emmissss skrev 2019-05-07 18:30:57 följande:[/quote-nick]Oj det låter positivt!!! Jag har jätte bra immunförsvar så vet inte om det kan vara en nackdel.. börjar tro det. Brukar ha rosa flytningar några dagar innan mensen drar igång. Har aldrig haft så förr men de senaste månaderna har det varit så! Just nu är det vita ser ut som ÄL flytningar haha[/
Bra immunförsvar tycker jag inte borde vara något negativt. Hur lång lutealfas brukar du ha? Håller tummarna för dig!!