• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Smlan
    Tessi1 skrev 2019-05-06 14:14:56 följande:
    Tack så mycket och grattis såklart!! Det ger mig hopp <3 ja och det gör det inte lättare att alla mina vänner precis har fått barn i mars och maj eller är gravida. Det gör nog det extra tungt med eftersom vi är inne på 2020 nu ;( de blev gravida på första och andra försöket och här är jag på försök nr 9.. livet känns orättvist då. ja det är verkligen en bergochdalbana. Vem hade trott det ;(
    Inget är så tungt som när "alla" i omgivningen får barn eller är gravida. Min svåger och svägerska berättade att de skulle ha barn bara nån vecka efter mitt MA (vi hade inte berättat om graviditeten eller MA:t för dem) och då brände tårarna innanför ögonlocken. Jag kunde hålla mig just då men efter att de hade gått så bröt jag ihop. Jag tror att man måste tillåta sig själv att bryta ihop så att man kan komma igen <3. 2020 kommer vara ert år också, jag känner det på mig :)
  • Enniie
    Gabriela11 skrev 2019-05-06 13:59:51 följande:

Ser ni nånting??

Bim 9/5 enligt Flo appen

Jag ser inget, tyvärr. <3
  • Josefiiin85

[quote=79608996][quote-nick]Gabriela11 skrev 2019-05-06 13:59:51 följande:[/quote-nick]Ser ni nånting??

Bim 9/5 enligt Flo appen[/

Ser tyvärr inget heller. O de stickor har ja fått svaga svaga streck som synts när ja vinkla men ej Varit gravid . Så avvakta några dagar alt en vecka.

• Mela88

Kan man ana någon stegring? Från vänster till höger. Jag är svullen och ont i tjejmagen. Ägglossningsflytningar sen igår.

Tempar. Förra månaden så flyttades ägglossningen en hel vecka tillbaka så anar det kommer bli samma denna månad. Vilket borde vara närsomhelst.

• Tessi1
    Smlan skrev 2019-05-06 14:34:36 följande:

Inget är så tungt som när "alla" i omgivningen får barn eller är gravida. Min svåger och svägerska berättade att de skulle ha barn bara nån vecka efter mitt MA (vi hade inte berättat om graviditeten eller MA:t för dem) och då brände tårarna innanför ögonlocken. Jag kunde hålla mig just då men efter att de hade gått så bröt jag ihop. Jag tror att man måste tillåta sig själv att bryta ihop så att man kan komma igen <3. 2020 kommer vara ert år också, jag känner det på mig :)

Ja och nu är verkligen alla i min omgivning gravida eller precis fått:( man känner sig så utanför och är besviken på sin kropp. Tack för peppen <3 förstår att det var tufft för er med MA. Kul att få ett plus ganska snabbt efteråt <3 Som du säger man måste få bryta ihop med.
  • Gabriela11

Japp det ser man! Grattis! <3

Mela88 skrev 2019-05-06 18:03:26 följande:

Kan man ana någon stegring? Från vänster till höger. Jag är svullen och ont i tjejmagen. Ägglossningsflytningar sen igår.

Tempar. Förra månaden så flyttades ägglossningen en hel vecka tillbaka så anar det kommer bli samma denna månad. Vilket borde vara närsomhelst.

• liebespuppe

Jag känner mig också negativt inställd.

Djävulen på axeln menar att jag bara har sjuka UVI-känningar och feber :( Så det är väl antagligen det som gett mig lite symptom. ÄL+8 idag/BIM -4 (vet inte när man går över och räknar det ena eller det andra.

Ängeln på axeln säger att jag inte haft UVI på ca 10 år så varför nu? Plus känna inte brösten tunga?!

• Mela88
    Gabriela11 skrev 2019-05-06 19:35:31 följande:

Japp det ser man! Grattis! <3

Tyvärr bara ägglossning test. Tänkte om du trodde det var gravtest. Men hoppas på en bebis i slutet på månaden :)
  • Gabriela11

Hoppsan! Jag ser bara Gtester runtom. :)) Håller tummarna!

Mela88 skrev 2019-05-06 20:14:32 följande:

Tyvärr bara ägglossning test. Tänkte om du trodde det var gravtest. Men hoppas på en bebis i slutet på månaden :)

Svar på tråden BIM maj