BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Ser ni nånting??
Bim 9/5 enligt Flo appen
[quote=79608996][quote-nick]Gabriela11 skrev 2019-05-06 13:59:51 följande:[/quote-nick]Ser ni nånting??
Bim 9/5 enligt Flo appen[/
Ser tyvärr inget heller. O de stickor har ja fått svaga svaga streck som synts när ja vinkla men ej Varit gravid . Så avvakta några dagar alt en vecka.
Kan man ana någon stegring? Från vänster till höger. Jag är svullen och ont i tjejmagen. Ägglossningsflytningar sen igår.
Tempar. Förra månaden så flyttades ägglossningen en hel vecka tillbaka så anar det kommer bli samma denna månad. Vilket borde vara närsomhelst.

Bilen blev fel, senaste stickan längst upp!
Inget är så tungt som när "alla" i omgivningen får barn eller är gravida. Min svåger och svägerska berättade att de skulle ha barn bara nån vecka efter mitt MA (vi hade inte berättat om graviditeten eller MA:t för dem) och då brände tårarna innanför ögonlocken. Jag kunde hålla mig just då men efter att de hade gått så bröt jag ihop. Jag tror att man måste tillåta sig själv att bryta ihop så att man kan komma igen <3. 2020 kommer vara ert år också, jag känner det på mig :)
Japp det ser man! Grattis! <3
Kan man ana någon stegring? Från vänster till höger. Jag är svullen och ont i tjejmagen. Ägglossningsflytningar sen igår.
Tempar. Förra månaden så flyttades ägglossningen en hel vecka tillbaka så anar det kommer bli samma denna månad. Vilket borde vara närsomhelst.
Jag känner mig också negativt inställd.
Djävulen på axeln menar att jag bara har sjuka UVI-känningar och feber :( Så det är väl antagligen det som gett mig lite symptom. ÄL+8 idag/BIM -4 (vet inte när man går över och räknar det ena eller det andra.
Ängeln på axeln säger att jag inte haft UVI på ca 10 år så varför nu? Plus känna inte brösten tunga?!
Japp det ser man! Grattis! <3
Hoppsan! Jag ser bara Gtester runtom. :)) Håller tummarna!
Tyvärr bara ägglossning test. Tänkte om du trodde det var gravtest. Men hoppas på en bebis i slutet på månaden :)