BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Jag hoppar också in här! Grattis alla som plussat :) Vårt 5e försök nu men har inte BIM förrän 17/5. Jag väntar med spänning och det är väl för tidigt att känna några symtom men sen igår har jag haft såååå ont i ryggslutet och den här gången är det inte inbillning haha. Någon mer som fått det? Eller är det alldeles för tidigt?
Jag har samma smärta i ryggslutet, vet också att det inte är inbillning men jag har dålig hållning överlag och jobbar långa arbetspass där jag står upp hela dagen så kan ju vara pga det också :/ Hoppas att det är pga något roligare än så dock!
Mensen kom idag trots svagt positivt. Hoppar i juni tråden.
Grattis till alla som plussade! Jag håller tummarna för er! Och lycka till ni andra ! <3
Tror jag har missat min ÄL. Den brukar komma direkt på dagen, så jag testade mig dagen innan och nu har de stått hög fertilitet i 3 dagar :P jag slutade med p-pillerna efter mensen i april och sedan den var slut har jag haft kraftig molvärk hela tiden. Har inte varit med om det de andra gånger jag slutat med p-piller för att bli gravid. Det känns som kraftig ÄL i flera dagar. Brukar bara känna det direkt när jag har ÄL, men nu håller de i sig. Märkligt..Har 2 barn sedan innan så man borde ju känna sin kropp :P
Testade nu mitt på dagen efter att inte ha varit på toa på några timmar, ser jag i syne eller är det två sträck? Ska testa imorgon bitti igen men vill höra vad ni tror till dess!

Testade nu mitt på dagen efter att inte ha varit på toa på några timmar, ser jag i syne eller är det två sträck? Ska testa imorgon bitti igen men vill höra vad ni tror till dess!
Någon som har erfarenheter av ältest innan BIM? Jag funderar på att testa för det har varit en svag stegring nu långt efter äl. Vet att det kan komma innan mens också, och att det absolut inte är säkert. Men jag är mest nyfiken, och vågar mig inte på gravtest riktigt än! Nån?
Tror jag har missat min ÄL. Den brukar komma direkt på dagen, så jag testade mig dagen innan och nu har de stått hög fertilitet i 3 dagar :P jag slutade med p-pillerna efter mensen i april och sedan den var slut har jag haft kraftig molvärk hela tiden. Har inte varit med om det de andra gånger jag slutat med p-piller för att bli gravid. Det känns som kraftig ÄL i flera dagar. Brukar bara känna det direkt när jag har ÄL, men nu håller de i sig. Märkligt..Har 2 barn sedan innan så man borde ju känna sin kropp :P
Hade BIM enligt 1 app idag, ingen mens i sikte men negativa gravtest. Nästa månad åker vi utomlands å har även planer på att skjuta upp mensen då. Håller tummarna för en 2020bebis, tid finns det kvar!