BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Grattis!! Plussade också idag.
Hej! Grattis till er som har plussat. Vore en dröm..
Jag brukar aldrig skriva här, men behöver några och rensa tankarna med.
Jag har bim 16 maj, och hade äl runt 2-4 maj (var hyfsad aktiv med sex) då hade jag även lite ägglossning smärtor.
Men iförrgår, igår så har jag haft såna smärtor äggstockarna, livmodern ner till underlivet lite stickningar som går ut till ländryggen. Gjorde sjukt ont, men jag hoppas att det är av en positiv anledning isåfall!
Det fortsätter idag med lite molande värk, lite mensvärk
Ungefär 1 vecka kvar till mensen, men någon mer som har haft som mig? Man blir ju ändå orolig om det kan vara en cysta eller något, om jag skulle få min mens alltså. Men då är de väl bara o kolla upp det, dock har jag alltid regelbunden mens
:)
Okej, vad spännande! Symtomen verkar ju lovande *hoppas hoppas* göra gravtest idag eller imorrn? :)
Jag trodde jag skulle ha bim 17/5. Använder NC för första gången och var bombsäker på att jag hade ÄL förra helgen då jag fick negativt ÄL test på fredagen och positivt på lördagen och negativt på söndagen igen men idag ändrade appen och visade att jag hade ÄL i tisdags.. så bim 20/5 :( vi låg både lördag och söndag så antar att vi missat ÄL. Vet inte om jag ska lita på NC eller ÄL-test
Grattis till alla som fått plus :D
Känner igen mig väldigt mycket i det du skriver. Jag skulle enligt NC ha BIM 17/5 och enligt appen skulle jag ha haft ÄL i söndags 5/5, vilket stämde överens med det positiva ÄL-testet som fick i lördags 4/5, på söndagen var det negativt igen. Fick exakt samma symtom som du i tisdags-onsdags. Nu på morgonen när jag mätte temperaturen igen så ändrade NC min ÄL-dag till i tisdags 7/5 så nu misstänker jag att det var den jag kände av istället :( men jag förstår inte hur ÄL-testet kunde vara positivt i lördags. Hoppas att dina symtom tyder på graviditet iaf :) du får ta ett gravtest nästa vecka och uppdatera oss!
Känner igen mig väldigt mycket i det du skriver. Jag skulle enligt NC ha BIM 17/5 och enligt appen skulle jag ha haft ÄL i söndags 5/5, vilket stämde överens med det positiva ÄL-testet som fick i lördags 4/5, på söndagen var det negativt igen. Fick exakt samma symtom som du i tisdags-onsdags. Nu på morgonen när jag mätte temperaturen igen så ändrade NC min ÄL-dag till i tisdags 7/5 så nu misstänker jag att det var den jag kände av istället :( men jag förstår inte hur ÄL-testet kunde vara positivt i lördags. Hoppas att dina symtom tyder på graviditet iaf :) du får ta ett gravtest nästa vecka och uppdatera oss!
Dagarna fram till bim är sååå långa. Är på äl+5 idag.
Har följande "symtom":
- Molvärk
- Frossa (går runt och fryser på jobbet fastän det inte ens är kallt?)
- Ovanligt mycket flytningar
EXAKT så här kändes min första graviditet. Kanske jag inbillar mig, kanske inte. Spännande!
Dagarna fram till bim är sååå långa. Är på äl+5 idag.
Har följande "symtom":
- Molvärk
- Frossa (går runt och fryser på jobbet fastän det inte ens är kallt?)
- Ovanligt mycket flytningar
EXAKT så här kändes min första graviditet. Kanske jag inbillar mig, kanske inte. Spännande!
Men kan det inte vara så att du kanske är gravid då? Är inte så insatt i NC men den mäter väl basaltempen? Och basaltempen är ju alltid förhöjd om man är gravid. Den går ju inte riktigt ner efter ägglossning som den annars bör. Så det kanske är därför den reagerar och sa att du hade ägglossning senare?