• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Gabriela11

Åh men grattis? Hade du symtomer? Har tu testat innan bim?

Emmissss skrev 2019-05-08 22:18:56 följande:

Hoppade över till juni gruppen idag för jag trodde jag fått min mens, fick ljusrosa flytningar som jag brukar ha i början av mens. Blev så ledsen. Sen tyckte jag inte den kommit igång så mycket så ikväll när jag borsta tänderna öppnade jag mitt dyraste test. Gravid 8e försöket!!!!!!

• Espresso

Det var det, mensen kom idag så det blir ingen januaribebis för mig. Hoppar över till junigruppen och önskar lycka till alla som väntar på bim och stort Grattis till er som har plussat!

• Emmissss
    Gabriela11 skrev 2019-05-09 06:57:54 följande:

Åh men grattis? Hade du symtomer? Har tu testat innan bim?

Tack snälla! Nej egentligen inte, hade mycket flytningar mot slutet & sen kom en liten rosa blödning igår, mensvärk till tusen men det brukar jag ha! Skulle ha BIM igår eller förrgår, första månaden jag varken tog ÄL test eller grav test innan BIM.
  • Gabriela11

Jaha okej! Håller tummarna <3

Emmissss skrev 2019-05-09 07:25:44 följande:

Tack snälla! Nej egentligen inte, hade mycket flytningar mot slutet & sen kom en liten rosa blödning igår, mensvärk till tusen men det brukar jag ha! Skulle ha BIM igår eller förrgår, första månaden jag varken tog ÄL test eller grav test innan BIM.

• Gabriela11

Bim idag. För första gången ser det mycket tydligare. Ser ni något streck? Vad tycker ni?

• zebrans
    Emmissss skrev 2019-05-09 05:12:14 följande:

Tuuusen tack!!! Hur har det gått för dig? Vi hade ju samma datum! :-*

13 dagar efter äl idag, aldrig haft så lång lutealfas. Dock sjönk tempen idag, men ännu ingen mens!
  • Sparklycake

Hej! Hoppar in här. Bim 11/5, första försöket på syskon till sonen född feb-17. Har molvärk/stickningar och dragningar i livmodern och är extremt trött. Men kan såklart vara inbillning. Hoppas iaf!

• Theresia92

Jag hoppar också in här! Grattis alla som plussat :) Vårt 5e försök nu men har inte BIM förrän 17/5. Jag väntar med spänning och det är väl för tidigt att känna några symtom men sen igår har jag haft såååå ont i ryggslutet och den här gången är det inte inbillning haha. Någon mer som fått det? Eller är det alldeles för tidigt?

• sidechick

Grattis till plussen!! ????

Hos mig har ingen mens kommit ännu iallafall.. Inga direkta symptom heller förutom lite molvärk på vänster sida typ mot äggstocken typ? Haft till o från under veckan men ingen större smärta liksom.. återstår o se o mensen kommer, har den inte kommit till lördag provar jag då ???? Vågar inte tro något än men man hoppas ju såklart!

• Sirest01

Ingen ägglossning ännu, får nog bara inse att jag inte har någon egen ägglossning och vi kommer behöva mer hjälp. Det känns jobbigt och jag har lust att bara skita i det, sambon tar aldrig några intiativ till något och känns som jag gör det här själv. Blää känns det just nu bara.

Svar på tråden BIM maj