Inlägg från: LaFontaine |Visa alla inlägg
  • LaFontaine

    Nån med erfarenhet av reflux?

    Jag skrev i din andra tråd om mitt magmunsbråck. Jag kan kräkas utan ansträngningar. Som en bebis typ. Min mamma har haft samma sak och spydde när hon böjde sig framåt, rörde sig för fort eller vred på kroppen för hastigt. Lätt 20-30 gånger per dag.

    Jag har fortfarande problem i perioder och kräks okontrollerat om jag till exempel dricker kallt på morgonen.

  • LaFontaine
    mammatill6 skrev 2019-04-11 21:55:46 följande:

    [quote=79560774][quote-nick]LaFontaine skrev 2019-04-11 21:54:13 följande:[/quote-nick]Jag skrev i din andra tråd om mitt magmunsbråck. Jag kan kräkas utan ansträngningar. Som en bebis typ. Min mamma har haft samma sak och spydde när hon böjde sig framåt, rörde sig för fort eller vred på kroppen för hastigt. Lätt 20-30 gånger per dag.

    Jag har fortfarande problem i perioder och kräks okontrollerat om jag till exempel dricker kallt på morgonen.[/

    Låter som min dotter. Hur behandlas det.


    Jag behandlas med omeprazol vid behov under längre perioder. Min mamma hade så stora problem att hon till slut opererades. Man sydde då en krage på magmunnen så att inget kan komma upp.
Svar på tråden Nån med erfarenhet av reflux?