Gillar tabu
Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.
Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.
Finns det ingen som fantiserar om djuriska lekar? En hundtunga kan vara underbar. Det vet jag av egen erfarenhet.
Jag tar min kille i röven då och då med en strapless strapon. Känns helt underbar att tar honom i missionär och samtidigt runkar av honom. Han tycker om det men skäms fortfarande över att han gör det.
Jag tar min kille i röven då och då med en strapless strapon. Känns helt underbar att tar honom i missionär och samtidigt runkar av honom. Han tycker om det men skäms fortfarande över att han gör det.
Det är inget att skämmas för. Det är ju faktiskt väldigt skönt att bli fylld - även för en kille. Däremot få som vågar erkänna det. Kanske för att killar är så homofoba? Själv tänder jag inte på män, men vill gärna bli fylld av en skön tjej med en strapondildo. Analsex är skönt, när det utförs med känsla och finess.
Exakt det säger jag med. Älskar att höra hans stön och när han ber mig att köra hårdare.
Exakt det säger jag med. Älskar att höra hans stön och när han ber mig att köra hårdare.
Mm... precis så! Fler tjejer borde prova det på oss män! Många män vill ta sin partner i rumpan, men borde faktiskt prova att själva bli tagna analt av henne. Jag tror man blir bättre på analsex och mer inkännande om man själv också tycker om att bli fylld i stjärten.
Visst alla borde prova. Var länge rädd för analsex men när min sambo ?råkade? av ?misstag? sätta kuken där bak var det den bästa orgasmen jag någonsin hade fått. Man måste våga experimentera och var nyfiken. Sex är underbart
Någon tjej som vill prata om det förbjudna?
Fler som gillar:)?