• Anonym (stanilo)

Gillar tabu

Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.

• Svar på tråden Gillar tabu
  • Tobben
    Anonym (Görhan) skrev 2026-03-15 07:26:56 följande:

Gränsen mellan kink och tabu är väl lite flytande, och flyttar sig med tiden. 

Jag binder min fru ibland, gillar att smiska henne bak och fram, nypa i hennes stjärt, rygg, bröst, venusberg. Ögonbindel på henne eller mig. Drömmer om att se henne bli tagen av en annan man. Sexchattar ofta med andra, mest män, om att vi tar varandras fruar, och även är med varandra. Fantiserar och ser gärna porrfilm om ung man med mogen kvinna, typ styvmamma. Det gör mig... styv...

Som en date som var något utöver det vanliga uttryckte det: "It only seem kinky the first time."
    Det ligger mycket i det tycker jag. Gränserna ändras hela tiden. 
  • CQR

För länge sedan hade jag en flickvän som tände på att se män ha sex med varandra. Hon presenterade en homosexuell man för mig och tanken var att jag skulle slicka hans anus och suga honom till utlösning , då hon såg på. Tyvärr blev det aldrig av, men jag fantiserar fortfarande om det, mest för att det känns tabu. 

Jag har en kvinna lite tillfälligt nu, som jag alltid slickar efter att jag sprutat i henne.. Fantiserar om att hon tvingar mig slicka henne efter att flera andra män sprutat i henne,.

• Meddelande borttaget
  • Tobben
    CQR skrev 2026-03-15 08:38:30 följande:

För länge sedan hade jag en flickvän som tände på att se män ha sex med varandra. Hon presenterade en homosexuell man för mig och tanken var att jag skulle slicka hans anus och suga honom till utlösning , då hon såg på. Tyvärr blev det aldrig av, men jag fantiserar fortfarande om det, mest för att det känns tabu. 

Jag har en kvinna lite tillfälligt nu, som jag alltid slickar efter att jag sprutat i henne.. Fantiserar om att hon tvingar mig slicka henne efter att flera andra män sprutat i henne,.

Jag tycker att det blir en helt annan nivå när det är säd från andra män med i leken. Men det är bara första gången det känns märkligt, sen blir man van :)
  • haddock2

Min dröm är att ägas av en kvinna. Antingen ung eller nån äldre. Befalla mig att göra saker lite närsom. När vi träffas så är jag hennes slav. Fan det kan göra mig superkåt.

• Anonym (fdPåJakt)

Jag har en liten dröm som är tabu, och det är att ha anonymt oskyddat sex med en tjej på offentlig toalett eller liknande och göra henne gravid. Tanken tänder mig väldigt mycket.

• Anonym (Längtan)
    Anonym (Fr) skrev 2026-03-11 20:38:08 följande:

Mogen kvinna yngre man

Detta. finns inget bättre! (Har tack och lov min lilla älskling numera)
  • Anonym (Fr)
    Anonym (Längtan) skrev 2026-03-17 14:29:38 följande:
    Detta. finns inget bättre! (Har tack och lov min lilla älskling numera)
    Nice! Hur gammal är du och hur gammal är han? Blir nyfiken :)
  • Anonym (Längtan)
    Anonym (Fr) skrev 2026-03-17 14:35:05 följande:
    Nice! Hur gammal är du och hur gammal är han? Blir nyfiken :)
    Jag 46, han 24. 
  • Anonym (Fr)
    Anonym (Längtan) skrev 2026-03-17 15:06:58 följande:
    Jag 46, han 24. 
    Perfekt! Hur träffades ni?
  • Anonym (Längtan)
    Anonym (Fr) skrev 2026-03-17 15:29:29 följande:
    Perfekt! Hur träffades ni?

Feeld. 

Vi är alltså ihop, inte bara sexuell relation. 

• Anonym (Fr)
    Anonym (Längtan) skrev 2026-03-17 15:43:25 följande:

Feeld. 

Vi är alltså ihop, inte bara sexuell relation. 

Det är modigt av er. Många är fördomsfulla på den punkten med seriös relation yngre/mogen.
  • Anonym (Längtan)
    Anonym (Fr) skrev 2026-03-17 16:14:49 följande:
    Det är modigt av er. Många är fördomsfulla på den punkten med seriös relation yngre/mogen.
    Så är det säkert, men det var helt enkelt så förbaskat rätt att det inte gick att motstå för någon av oss. Tack och lov har vi nästan bara bemötts med acceptans från omgivningen och får höra att vi passar jättebra ihop. 
  • Miss Sunny
    Anonym (Längtan) skrev 2026-03-17 15:06:58 följande:
    Jag 46, han 24. 
    Jag 67,  han 38

(när vi först är inne på ämnet)
  • Anonym (Längtan)
    Miss Sunny skrev 2026-03-17 19:53:15 följande:
    Jag 67,  han 38

(när vi först är inne på ämnet)
    Är ni ett par eller är det enbart sexuellt? 
  • Miss Sunny
    Anonym (Längtan) skrev 2026-03-17 20:09:32 följande:
    Är ni ett par eller är det enbart sexuellt? 
    Sexuellt   (han är strax 39 btw)
  • Anonym (Man 38)

Vet inte om det är tabu men att få slicka min sambo efter någon kommit i henne innan. Igår tänkte jag att jag skulle gå ner på henne om jag kom lite för snabbt, vilket jag kan göra om vi inte haft sex på ett tag. Jag kom på typ 1,5 minut och tänkte nu går jag bara ner på henne men någon sekund efter min utlösning försvinner denna Önskan direkt. Jag skulle kunna tänka mig att den kan byggas upp igen och att jag skulle kunna gå ner på henne efter 10-15 minuter igen men precis när utlösningen skett händer något i hjärnan. 

Jag måste bli 'beordrad' att göra det, annars blir det inte av. Hur ska jag göra? 

• Anonym (Görhan)
    Anonym (Man 38) skrev 2026-03-21 13:37:19 följande:

Vet inte om det är tabu men att få slicka min sambo efter någon kommit i henne innan. Igår tänkte jag att jag skulle gå ner på henne om jag kom lite för snabbt, vilket jag kan göra om vi inte haft sex på ett tag. Jag kom på typ 1,5 minut och tänkte nu går jag bara ner på henne men någon sekund efter min utlösning försvinner denna Önskan direkt. Jag skulle kunna tänka mig att den kan byggas upp igen och att jag skulle kunna gå ner på henne efter 10-15 minuter igen men precis när utlösningen skett händer något i hjärnan. 

Jag måste bli 'beordrad' att göra det, annars blir det inte av. Hur ska jag göra? 

Ja, känt fenomen. Men om ni vilar en kort stund och hon värmer upp dig igen så kommer nog lusten tillbaka och du kan lyckliggöra henne.
  • Anonym (Cul)
    Tobben skrev 2026-03-15 09:22:32 följande:
    Jag tycker att det blir en helt annan nivå när det är säd från andra män med i leken. Men det är bara första gången det känns märkligt, sen blir man van :)
    Verkligen en helt annan nivå.
Svar på tråden Gillar tabu