Gillar tabu
Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.
Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.
Jag gillar tabun som otrogen fru med mitt godkännande, gärna i vår säng med resten av familjen hemma.
Att min fru kissar på mitt ansikte i duschen och att jag smakar på det (det har hänt).
Age play fantasier med en mamma och tonårs son och hans vänner. Dock känner ingen av dem till varandra. Gillar tanken på kåt son som spanar in mamman. Hon visar upp sig i början och tar steget längre mot att han sköter skolan och får bra betyg. Exempel: Går till hans rum för att säga god natt och ge honom en avsugning. Eller delar filt vid fredagsmyset och tar på varandras kön utan mannens vetskap. Rider honom när mannen går på toa mm.
Kissa i ansiktet och facesitting har blivit en modegrej tror jag. Det är många unga killar som vill prova det. Själv är jag gift Mammis med hotwife-dragning och viss förkärlek till unga killar eller möjligen andras män. Det kanske låter lite busigt men man lever bara en gång. Det är helt underbart att sitta på en lydig mans ansikte och låta honom slicka som en snäll pojke medans jag håller hårt i hans hår och kan då styra hans tunga till vilket hål jag vill. När lusten faller på kan jag ge honom en kärleksfull örfil och tvinga honom att gapa så att jag kan kissa eller komma.
Under en tid har jag från och till knullat en ung fin kille, med min mas medgivande bör tilläggas, och han ville prova facesitting. Själv blir jag oerhört kåt när han lydigt slickar min söta bak, och extra sexigt är det att kissa i hans mun. Faktum är att just den sexiga maktkänslan av att kissa över hans ansikte leder oftast till att jag själv kommer nästan samtidigt. Att sedan gör detta på en ung snygg kille när min egen man tittar på gör det ännu skönare.
Min man visar ingen svartsjuka mot mig eftersom han gillar cuckolding och vi har några olika unga killar vi känner väl som brukar komma hem till oss.
Så härligt! Helt ljuvliga minen av komisens mamma när jag var ung.
Mitt PM är öppet
Jag gillar tabun som otrogen fru med mitt godkännande, gärna i vår säng med resten av familjen hemma.
Att min fru kissar på mitt ansikte i duschen och att jag smakar på det (det har hänt).
Age play fantasier med en mamma och tonårs son och hans vänner. Dock känner ingen av dem till varandra. Gillar tanken på kåt son som spanar in mamman. Hon visar upp sig i början och tar steget längre mot att han sköter skolan och får bra betyg. Exempel: Går till hans rum för att säga god natt och ge honom en avsugning. Eller delar filt vid fredagsmyset och tar på varandras kön utan mannens vetskap. Rider honom när mannen går på toa mm.
Kissa i ansiktet och facesitting har blivit en modegrej tror jag. Det är många unga killar som vill prova det. Själv är jag gift Mammis med hotwife-dragning och viss förkärlek till unga killar eller möjligen andras män. Det kanske låter lite busigt men man lever bara en gång. Det är helt underbart att sitta på en lydig mans ansikte och låta honom slicka som en snäll pojke medans jag håller hårt i hans hår och kan då styra hans tunga till vilket hål jag vill. När lusten faller på kan jag ge honom en kärleksfull örfil och tvinga honom att gapa så att jag kan kissa eller komma.
Under en tid har jag från och till knullat en ung fin kille, med min mas medgivande bör tilläggas, och han ville prova facesitting. Själv blir jag oerhört kåt när han lydigt slickar min söta bak, och extra sexigt är det att kissa i hans mun. Faktum är att just den sexiga maktkänslan av att kissa över hans ansikte leder oftast till att jag själv kommer nästan samtidigt. Att sedan gör detta på en ung snygg kille när min egen man tittar på gör det ännu skönare.
Min man visar ingen svartsjuka mot mig eftersom han gillar cuckolding och vi har några olika unga killar vi känner väl som brukar komma hem till oss.
Så härligt! Helt ljuvliga minen av kompisens mamma när jag var ung.
Mitt PM är öppet
Bgbg
Wow mycket tabu här
Här måste jag skriva av mig men är samtidigt rädd, men nu kör jag.
Är gift och och har varit tillsammans ca 12-14 år.
Skulle hjälpa frun stora syster för ca 5 år sen. Köra släp ca 35 mil för nåt som va inhandlat av henne. hennes man va bortrest just denna dag med barnen. Så då tog vi och åkte och hon hade bokat ett vandrarhem. Men när vi skulle ha våra rum så hade hon missuppfattat och ett rum va bokat, men det gjorde oss absolut ingentin, billigare för henne. När vi skulle gå lägga oss senare på kvällen. Så pratade vi om allt möjligt. Våra barn o.s.v. Vi somnade och vi vaknade av att hennes mobil pepp till av sms. Hon hade lagt mobilen på en byrå som låg närmast mig och hon bad att hämta den.
-Glöm det sa jag yrvaken.
Hon skrattade och sa
-Vadå har du morgonstånd?
-Ja vad tror du.
Fortsatte och se om man kunde somna ett tag till. Men vara en stund senare sa hon rakt ut som ingenting.
-Jag runkar av dig ditt morgonstånd om du hämtar mobilen.
jag hämtade mobilen men väntade mig inget annat. Trodde inte sånt skulle komma från henne men ändå nånstans med tanke på hennes språk så som jag känner henne. Men efter en stund så lägger hon sig och börjar funka av mig typ i 2 minuter, men sen känner jag hur hon börjas suga och så kommer jag minuten efter. Shit tänkte jag och trodde faktiskt att jag skulle svimma i sängen. Det bokstavligen svartnade för ögonen av spänning och rädsla.
Hade jag fått tänka till om jag verkligen hade gjort detta så hade svaret blivit ja ändå. Men grejen är att jag faktiskt inte hann och tänka. Efteråt så säger hon samma sak. Klart vi pratade om allt möjligt när det gällde det som hände den dagen på väg hem. En slutsat vi kom fram va just vrist på sex och fantasi från bådas respektiv. Hennes story är värre. Men ca ett halv år senare så står hon i min hall och lämnat kusinen och dom sprang upp och hon fort drar ner mina addidas byxor jag har på mig och sätter sig på knä och börja suga (hon visste såklart att jag va själv hemma). Jag hann fan inte tänka klart där heller mer än att jag studsar till tvättstuga där det tar typ 3 minuter så kommer jag. Hon log och frågade om allt va lugnt och jag sa ja. Sen 2 veckor efter satte jag på henne i deras källare när jag lämnat ett av våra barn, sen dess ca 5 år sen har vi haft olika sorters snabbisar (Tyvärr för just snabbisar, man hade velat ha längre tid på sig och frihet med rörelse). Men detta är nu byggt på strikta regler. Träffas ca 2-3 ggr i veckan, senaste tiden kanske mindre. Det är fan TABU, men en rejäl otrohet. Sorry
Min tabu är undergivna kvinnor som blir kåta av att känna sig använda,
Min tabu är undergivna kvinnor som blir kåta av att känna sig använda,
Same Same!
För drygt två år sedan visste jag inte att detta tände mig men jag träffade en vacker stark kvinna som var UG.
Tyvärr kunde jag inte ge henne det hon då förmodligen ville ha då det innebar att bryta så många av mina egna tabun.
Men efter henne har jag träffat flera och utvecklats.
Same Same!
För drygt två år sedan visste jag inte att detta tände mig men jag träffade en vacker stark kvinna som var UG.
Tyvärr kunde jag inte ge henne det hon då förmodligen ville ha då det innebar att bryta så många av mina egna tabun.
Men efter henne har jag träffat flera och utvecklats.
Same same
På den resa har jag blivit en pervers och väldigt dominant älskare. Det var en utmaning och jag älskar vad det blev av mig.
Älskade att se kk med yngre killar som blev av med oskulden:) laglig ålder såklart men riktigt hett o se dem ta för sig:)