• Anonym (stanilo)

Gillar tabu

Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.

• Svar på tråden Gillar tabu
  • Anonym (Kinkar med mig)
    Jabbahutt skrev 2022-02-01 18:26:00 följande:

Älskade att se kk med yngre killar som blev av med oskulden:) laglig ålder såklart men riktigt hett o se dem ta för sig:)

Min vän och jag fantiserar om det. En ung pojke med mig och vännen är åskådare. Sen visar vi ynglingen  "how it's done" 
  • Jabbahutt
    Anonym (Kinkar med mig) skrev 2022-02-01 19:50:32 följande:
    Min vän och jag fantiserar om det. En ung pojke med mig och vännen är åskådare. Sen visar vi ynglingen  "how it's done" 
    Är riktigt härligt! Är så synd att man inte kan skicka pm till dig, vi har mycket gemensamt;)
  • Anonym (VaknadeKåt)
    Bgbg skrev 2022-01-31 17:37:47 följande:
    Anonym (Frida­)
    FRE 12 JUN 2020 19:55
    Du gillar detta+1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

Låg med min mans bror medan min man låg dödsjuk på sängen. Kändes riktigt busigt tihi!

Underbart!! wow min smak! 
    Mitt pm är öppet

Jag var ihop med en kvinna, men under en resa med "gänget" så var hennes lillasyrra med oss. Hon och jag drack alkohol medan övriga sällskapet ville göra tidig kväll.
    De låg allihopa och sov i rummet bredvid oss och det fanns ingen dörr emellan. Det ena ledde till det andra och till slut så låg vi och smekte varandra, överallt på våra kroppar. Fast min sambo (hennes storasyster) låg bara fem meter ifrån oss så kunde vi inte sluta. Några dagar efter resan så skulle hon sova över hos oss efter en kräftfest. 
    När vi kom hem efter festen så bestämde vi oss för att se en film i vardagsrummet. Vi hade en bäddad madrass åt vår "gäst".  Min sambo gick och lade dig ganska snart. Väldigt kort därefter så var jag och lillasystern helt nakna och knullade på hennes bädd. Det var så fel och helt underbart sexigt, vi var som kaniner den natten. En gång red hon mig i köket medan sambon vaknade och gick på toa. Men vi fortsatte i samma takt medan vi såg varandra i ögonen. Hon gick till sängs igen utan att leta upp oss. 

Idag är vi gifta och har barn ihop. Vi ångrar det vi gjorde mot hennes syster men samtidigt så är det ett av våra sexigaste minnen vi har. Kan inte tänka mig att vara otrogen idag, vi hittar spänning på andra sätt. Vi visste att det var fel men det kändes så rätt. Med facit i hand så var det rätt för oss. 
  • Anonym (Liv)
    Anonym (VaknadeKåt) skrev 2022-02-09 18:11:08 följande:
    Jag var ihop med en kvinna, men under en resa med "gänget" så var hennes lillasyrra med oss. Hon och jag drack alkohol medan övriga sällskapet ville göra tidig kväll.
    De låg allihopa och sov i rummet bredvid oss och det fanns ingen dörr emellan. Det ena ledde till det andra och till slut så låg vi och smekte varandra, överallt på våra kroppar. Fast min sambo (hennes storasyster) låg bara fem meter ifrån oss så kunde vi inte sluta. Några dagar efter resan så skulle hon sova över hos oss efter en kräftfest. 
    När vi kom hem efter festen så bestämde vi oss för att se en film i vardagsrummet. Vi hade en bäddad madrass åt vår "gäst".  Min sambo gick och lade dig ganska snart. Väldigt kort därefter så var jag och lillasystern helt nakna och knullade på hennes bädd. Det var så fel och helt underbart sexigt, vi var som kaniner den natten. En gång red hon mig i köket medan sambon vaknade och gick på toa. Men vi fortsatte i samma takt medan vi såg varandra i ögonen. Hon gick till sängs igen utan att leta upp oss. 

Idag är vi gifta och har barn ihop. Vi ångrar det vi gjorde mot hennes syster men samtidigt så är det ett av våra sexigaste minnen vi har. Kan inte tänka mig att vara otrogen idag, vi hittar spänning på andra sätt. Vi visste att det var fel men det kändes så rätt. Med facit i hand så var det rätt för oss.

Förlåt mig, jag är ingen moralpolis annars och människor är ständigt otrogna... men alltså innan jag gjorde något sånt mot min egen syster! Och bli kåt av det dessutom. Skulle inte klara av mig själv tror jag.
    Jag hoppas aldrig din svägerska fick veta nåt? 
  • Anonym (undergiven tjej)
    Bgbg skrev 2022-01-31 17:37:47 följande:
    Anonym (Frida­)
    FRE 12 JUN 2020 19:55
    Du gillar detta+1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

Låg med min mans bror medan min man låg dödsjuk på sängen. Kändes riktigt busigt tihi!

Underbart!! wow min smak! 
    Mitt pm är öppet

Hur fan kan man svika sin dödssjuka man så där och bara fnittra åt saken? Och hans bror är ju inte mycket till man heller för den delen. Ynkligt! Kräks
  • Anonym (Sherlock)

Sniffa någons använda trosor är också härligt;)

• Anonym (Sherlock)

Fler sköna med udda lustar?

Svar på tråden Gillar tabu