Bröstvårtor
Vad tänker ni tjejer/kvinnor kring att ha kläder där bröstvårtorna syns? Absolut aldrig eller är det helt naturligt och inget som bryr er? Vad får ni för reaktioner; blickar eller kommentarer?
Vad tänker ni tjejer/kvinnor kring att ha kläder där bröstvårtorna syns? Absolut aldrig eller är det helt naturligt och inget som bryr er? Vad får ni för reaktioner; blickar eller kommentarer?
Vill man inte att de ska synas så tar man på en bh där de inte syns. Men ibland vill jag så klart att det ska synas att jag har piercingsmycken i båda, då tar jag ingen bh. Rätt hett att veta att de syns genom linnet...
1. Är alla män äckliga och sluskar för att vi uppskattar en vacker kvinna? Kan inte riktigt se att det skulle vara något hemskt med det? Kan det möjligen vara så att någon är lite bitter för att ingen man nånsin tittat på vederbörande?
2. Vem är det som bestämmer egentligen? Jag trodde att det är helt frivilligt att ha bh eller inte? Kan inte riktigt se att någon tvingar någon annan att ha bh? (Förutom du iom ditt inlägg då...)
Jag är inte bitter för att män inte glor. Jag skriver ju motsattsen, att jag blir arg FÖR att män glor. Det är inte alla som uppskattar att bli sexualiserad och dömd för sitt yttre under vardagen. Jag vill kunna gå iklädd bara linne utan att folk ska fantisera om mig naken.
Jag brukar aldrig ha tighta kläder och gå utan bh men brukar ha lösa tröjor utan bh just för att ibland pallar man inte med bh-n helt enkelt. Då syns ju bröstvårtorna igenom litegrann, har dock aldrig märkt av mer blickar än vanligt. Men min pojkvän tycker om det och det är han som fått mig att våga gå utan bh.
Synliga Bröstvårtor är något ovanligt i skådarens ögon. Alla kvinnor har bh så bröstvårtorna syns inte.
Om en kvinna kommer med synliga bröstvårtor så skulle det vara Ovanligt.
Jag skulle tända på det, om jag träffade på en snygg tjej med synliga bröstvårtor. Jag är lesbisk så tänker att även män skulle attraheras av det.
Jag har komplex för mina bröst så jag skulle aldrig gå ut utan bh. Men om jag haft "bra" bröst hade jag kanske ibland haft lite mer vågade kläder och varit stolt över min snygga kropp. Så det handlar mer om att jag inte gillar hur jag ser ut snarare än om principen att dölja bröstvårtorna. (För övrigt avskyr jag verkligen ordet "bröstvårta" för himmel vad osexigt det låter!)
Jag har komplex för mina bröst så jag skulle aldrig gå ut utan bh. Men om jag haft "bra" bröst hade jag kanske ibland haft lite mer vågade kläder och varit stolt över min snygga kropp. Så det handlar mer om att jag inte gillar hur jag ser ut snarare än om principen att dölja bröstvårtorna. (För övrigt avskyr jag verkligen ordet "bröstvårta" för himmel vad osexigt det låter!)