• MrBundy

Bröstvårtor

Vad tänker ni tjejer/kvinnor kring att ha kläder där bröstvårtorna syns? Absolut aldrig eller är det helt naturligt och inget som bryr er? Vad får ni för reaktioner; blickar eller kommentarer?

• Svar på tråden Bröstvårtor
  • Anonym (Onödigt)
    MrBundy skrev 2023-07-11 20:15:17 följande:
    Det är ju lättare att plocka ur piercingar än ta bort tatueringar så ;)

Men jag tycker inte alls det blir för mkt! På rätt tjej med rätt attityd låter det väldigt sexigt ;)
    Jag försöker undvika attityd. Jag vill vara snäll och fin:) Jag har borderline och histrionisk, det är inget jag vill ha, så jag vill inte ha det stämplat att hej jag är störd och jobbig vilket massa piercingar ger. Utan jag vill utstråla jag är jättegullig och kommer göra din son lycklig.

Har även färgat delen av det färgade håret i min naturliga färg och låter utväxten vara. 

Jag tycker det är lättare att försöka vara den personen jag vill vara om utseendet stämmer med det.
  • Mimosa86

Bara om jag bär mörkt och kraftigare tyg går jag utan bh. Men tycker det känns väldigt privat att visa upp konturer av bröstvårtorna.

sen vet jag att många ungdomar skiter i bh, trots att de har hängiga eller ojämna bröst. Jag har ändå snygga tuttar och är ändå obekväm. Önskar jag hade samma mentalitet som dem  :)

• Anonym (Hmmm)
    Mimosa86 skrev 2023-07-11 21:11:31 följande:

Bara om jag bär mörkt och kraftigare tyg går jag utan bh. Men tycker det känns väldigt privat att visa upp konturer av bröstvårtorna.

sen vet jag att många ungdomar skiter i bh, trots att de har hängiga eller ojämna bröst. Jag har ändå snygga tuttar och är ändå obekväm. Önskar jag hade samma mentalitet som dem  :)

Älskar tuttar och knoppar.
    Ett ex kunde stå igenom en vaaderad bh och min min nuvarande kan gå igenom vad son helst ..Otroligt vackra.
  • Pussan
    Anonym (Onödigt) skrev 2023-07-11 15:38:17 följande:

Jag ser det som onödigt. I situationer där jag skulle känna mig bekväm med det är jag mer bekväm naken. Tuttpiercing som Pussan pratar varmt om fastnar i kläder och den sexiga effekten man tänker det skall ha förtas helt av " aj aj hjälp jag sitter fast i min egen kofta" när man försöker vara feminin och sexig och elegant klä av sig inför en man.

Om man har en kofta som piercingarna fastnar i så är det ju inte lämpligt att vara utan bh. Dessutom syns de ju ändå inte genom en kofta.
    Jag pratar om en tunn top där bröstens form, nipples och smycken syns, eller rent av en transparent som man ser rakt igenom. Känns grymt sexigt tycker jag. Men inget stickat.
  • Pussan
    MrBundy skrev 2023-07-11 14:45:04 följande:

Tror det är rätt många män som känner samma? Tycker själv att det är snyggt med alla typer av bröst, stora som små, fasta som hängiga! 

Känns som det blivit rätt vanligt. Tycker att man ser det rätt ofta nu. Är det ett medvetet val att visa dom eller är det så att tjejer inte bryr sig om att försöka dölja dem?

Det är ett medvetet val. Man har helt klart för sig hur mycket de syns.
  • Underbaraälskade

Vi tycker iaf att det är snyggt och sexigt när kvinnor är utan bh...
    Sen är det som vanligt upp till var och en förstås.

• Sagofé
    Underbaraälskade skrev 2023-07-23 10:11:02 följande:

Vi tycker iaf att det är snyggt och sexigt när kvinnor är utan bh...
    Sen är det som vanligt upp till var och en förstås.

Håller med er till 100. Solig
  • Puccini

Klart man kan göra det ,om man känner sig bekväm med det.
    Personligen så tycker jag det är hur sexigt som helst...: Cool

• Pixie99

Jag är inte särskilt förtjust i att använda behå, och har det sällan förutom när jag ska träna eller behöver klä mig formellt. Men eftersom mina bröstvårtor har en tendens att styvna helt utan att jag fryser, syns de ganska ofta igenom kläderna. På vinterhalvåret har jag ofta ponchos, koftor och tjockare tröjor, men på sommaren kommer de fram.

När jag var ung, var jag hemskt blyg och skämdes fruktansvärt för mina bröst som växte snabbare än hos de flesta av mina klasskompisar, men någon gång i 25-års åldern slutade jag bry mig.

Jag tycker att mina bröst är fina och jag har inget emot att de syns. Det är klart att jag är medveten om att bröstvårtorna sticker ut, men är det någon som tittar, så får det väl göra det, så länge de inte direkt glor.

• Anonym (Johan)
    Underbaraälskade skrev 2023-07-22 19:56:31 följande:
    //
    Mycket trevlig! 
  • Sagofé
    Pixie99 skrev 2023-07-23 19:24:03 följande:

Jag är inte särskilt förtjust i att använda behå, och har det sällan förutom när jag ska träna eller behöver klä mig formellt. Men eftersom mina bröstvårtor har en tendens att styvna helt utan att jag fryser, syns de ganska ofta igenom kläderna. På vinterhalvåret har jag ofta ponchos, koftor och tjockare tröjor, men på sommaren kommer de fram.

När jag var ung, var jag hemskt blyg och skämdes fruktansvärt för mina bröst som växte snabbare än hos de flesta av mina klasskompisar, men någon gång i 25-års åldern slutade jag bry mig.

Jag tycker att mina bröst är fina och jag har inget emot att de syns. Det är klart att jag är medveten om att bröstvårtorna sticker ut, men är det någon som tittar, så får det väl göra det, så länge de inte direkt glor.

Få ting i världen är naturligare.

Njut av dina bröstvårtor Solig
  • Puccini
    Pixie99 skrev 2023-07-23 19:24:03 följande:

Låter ju som emdin man vunnit på "triss"
    Bara att gratulera 😀 😃 
    Å Njut av din Kropp som reagerar 
    //
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Måndag)

Måste säga att det är Hur Sexigt som helst... Glad

Svar på tråden Bröstvårtor