Bröstvårtor
Vad tänker ni tjejer/kvinnor kring att ha kläder där bröstvårtorna syns? Absolut aldrig eller är det helt naturligt och inget som bryr er? Vad får ni för reaktioner; blickar eller kommentarer?
Vad tänker ni tjejer/kvinnor kring att ha kläder där bröstvårtorna syns? Absolut aldrig eller är det helt naturligt och inget som bryr er? Vad får ni för reaktioner; blickar eller kommentarer?
Bara om jag bär mörkt och kraftigare tyg går jag utan bh. Men tycker det känns väldigt privat att visa upp konturer av bröstvårtorna.
sen vet jag att många ungdomar skiter i bh, trots att de har hängiga eller ojämna bröst. Jag har ändå snygga tuttar och är ändå obekväm. Önskar jag hade samma mentalitet som dem :)
Bara om jag bär mörkt och kraftigare tyg går jag utan bh. Men tycker det känns väldigt privat att visa upp konturer av bröstvårtorna.
sen vet jag att många ungdomar skiter i bh, trots att de har hängiga eller ojämna bröst. Jag har ändå snygga tuttar och är ändå obekväm. Önskar jag hade samma mentalitet som dem :)
Jag ser det som onödigt. I situationer där jag skulle känna mig bekväm med det är jag mer bekväm naken. Tuttpiercing som Pussan pratar varmt om fastnar i kläder och den sexiga effekten man tänker det skall ha förtas helt av " aj aj hjälp jag sitter fast i min egen kofta" när man försöker vara feminin och sexig och elegant klä av sig inför en man.
Tror det är rätt många män som känner samma? Tycker själv att det är snyggt med alla typer av bröst, stora som små, fasta som hängiga!
Känns som det blivit rätt vanligt. Tycker att man ser det rätt ofta nu. Är det ett medvetet val att visa dom eller är det så att tjejer inte bryr sig om att försöka dölja dem?
Oooj - nomnomnomnom
Vi tycker iaf att det är snyggt och sexigt när kvinnor är utan bh...
Sen är det som vanligt upp till var och en förstås.
Vi tycker iaf att det är snyggt och sexigt när kvinnor är utan bh...
Sen är det som vanligt upp till var och en förstås.
Är ju ett av sommarens höjdare liksom,men det är kallt i Stockholm just nu..... 
Klart man kan göra det ,om man känner sig bekväm med det.
Personligen så tycker jag det är hur sexigt som helst...: 
Jag är inte särskilt förtjust i att använda behå, och har det sällan förutom när jag ska träna eller behöver klä mig formellt. Men eftersom mina bröstvårtor har en tendens att styvna helt utan att jag fryser, syns de ganska ofta igenom kläderna. På vinterhalvåret har jag ofta ponchos, koftor och tjockare tröjor, men på sommaren kommer de fram.
När jag var ung, var jag hemskt blyg och skämdes fruktansvärt för mina bröst som växte snabbare än hos de flesta av mina klasskompisar, men någon gång i 25-års åldern slutade jag bry mig.
Jag tycker att mina bröst är fina och jag har inget emot att de syns. Det är klart att jag är medveten om att bröstvårtorna sticker ut, men är det någon som tittar, så får det väl göra det, så länge de inte direkt glor.
Jag är inte särskilt förtjust i att använda behå, och har det sällan förutom när jag ska träna eller behöver klä mig formellt. Men eftersom mina bröstvårtor har en tendens att styvna helt utan att jag fryser, syns de ganska ofta igenom kläderna. På vinterhalvåret har jag ofta ponchos, koftor och tjockare tröjor, men på sommaren kommer de fram.
När jag var ung, var jag hemskt blyg och skämdes fruktansvärt för mina bröst som växte snabbare än hos de flesta av mina klasskompisar, men någon gång i 25-års åldern slutade jag bry mig.
Jag tycker att mina bröst är fina och jag har inget emot att de syns. Det är klart att jag är medveten om att bröstvårtorna sticker ut, men är det någon som tittar, så får det väl göra det, så länge de inte direkt glor.
Härligt Pixie99!
Lägg gärna upp ett foto på hur det kan se ut (om du har lust?)
Måste säga att det är Hur Sexigt som helst...