• MrBundy

Bröstvårtor

Vad tänker ni tjejer/kvinnor kring att ha kläder där bröstvårtorna syns? Absolut aldrig eller är det helt naturligt och inget som bryr er? Vad får ni för reaktioner; blickar eller kommentarer?

• Svar på tråden Bröstvårtor
  • Anonym (idiot)

Varför skulle man ha det?

• MrBundy

Ja, det var ju lite det jag undrade... Antingen ser man det som något helt naturligt och inget konstigt alls eller så kanske man ser det som något intimt och något man absolut inte vill visa?

• Meriall

Det syns ju inte genom en bh? Är det typ bad- eller sovkläder så bryr jag mig inte.

• MrBundy
    Meriall skrev 2019-04-29 19:10:00 följande:

Det syns ju inte genom en bh? Är det typ bad- eller sovkläder så bryr jag mig inte.

Det beror väl ändå på vilken typ av bh? Är väl rätt vanligt med tunna bh:ar tänker jag? Alternativt ingen bh alls...
  • Pussan

Vill man inte att de ska synas så tar man på en bh där de inte syns. Men ibland vill jag så klart att det ska synas att jag har piercingsmycken i båda, då tar jag ingen bh. Rätt hett att veta att de syns genom linnet...

• 66Joy
    Pussan skrev 2019-04-30 22:36:13 följande:

Vill man inte att de ska synas så tar man på en bh där de inte syns. Men ibland vill jag så klart att det ska synas att jag har piercingsmycken i båda, då tar jag ingen bh. Rätt hett att veta att de syns genom linnet...

Så läckert! Bild?
  • Alvina

Jag vill inte att de ska synas. Så fort jag går hemifrån sätter jag på mig en bh eller har en tjock kofta (eller en jacka) över som döljer brösten. Skulle känna mig naken om jag visade bröstvårtorna innanför tröjan ute bland folk.

• Anonym (J)

Jag hade önskat att vi slapp ha bh på oss. Men tyvärr så ska alla äckliga sluskmän glo och sexualisera oss så vi tvingas ha på oss en bh som döljer. Grymt tråkigt.

• MrBundy
    Anonym (J) skrev 2019-04-30 23:25:32 följande:

Jag hade önskat att vi slapp ha bh på oss. Men tyvärr så ska alla äckliga sluskmän glo och sexualisera oss så vi tvingas ha på oss en bh som döljer. Grymt tråkigt.

1. Är alla män äckliga och sluskar för att vi uppskattar en vacker kvinna? Kan inte riktigt se att det skulle vara något hemskt med det? Kan det möjligen vara så att någon är lite bitter för att ingen man nånsin tittat på vederbörande?

2. Vem är det som bestämmer egentligen? Jag trodde att det är helt frivilligt att ha bh eller inte? Kan inte riktigt se att någon tvingar någon annan att ha bh? (Förutom du iom ditt inlägg då...)
Svar på tråden Bröstvårtor