Bröstvårtor
Vad tänker ni tjejer/kvinnor kring att ha kläder där bröstvårtorna syns? Absolut aldrig eller är det helt naturligt och inget som bryr er? Vad får ni för reaktioner; blickar eller kommentarer?
Vad tänker ni tjejer/kvinnor kring att ha kläder där bröstvårtorna syns? Absolut aldrig eller är det helt naturligt och inget som bryr er? Vad får ni för reaktioner; blickar eller kommentarer?
Skulle aldrig gå ut utan bh, har för stora bröst för det så det är inget alternativ. Ibland syns bröstvårtorna genom bh:n, oftast inte. Jag föredrar att dem inte syns, men gör dem det så byter jag inte kläder för det.
Jag hatar allt som har med uppmärksamhet att göra och med tanke på hur män GLOR bara man har urringat eller korta shorts på sig,så hade jag aldrig klarat av att gå utan bh så bröstvårtorna syns..
Små och ganska "konformade" istället för sådär fint runda, med små mjuka bröstvårtor. Ser helt enkelt ut som ett barn som nyligen hamnat i puberteten. I övrigt är jag hyfsat nöjd med kroppen, den är väl inte perfekt men rätt schysst, har en ganska bra midja och en låg waist-to-hip-ratio, kvinnliga höfter och rumpa.
Tror det är rätt många män som känner samma? Tycker själv att det är snyggt med alla typer av bröst, stora som små, fasta som hängiga!
Känns som det blivit rätt vanligt. Tycker att man ser det rätt ofta nu. Är det ett medvetet val att visa dom eller är det så att tjejer inte bryr sig om att försöka dölja dem?
Jag ser det som onödigt. I situationer där jag skulle känna mig bekväm med det är jag mer bekväm naken. Tuttpiercing som Pussan pratar varmt om fastnar i kläder och den sexiga effekten man tänker det skall ha förtas helt av " aj aj hjälp jag sitter fast i min egen kofta" när man försöker vara feminin och sexig och elegant klä av sig inför en man.
Jag ser det som onödigt. I situationer där jag skulle känna mig bekväm med det är jag mer bekväm naken. Tuttpiercing som Pussan pratar varmt om fastnar i kläder och den sexiga effekten man tänker det skall ha förtas helt av " aj aj hjälp jag sitter fast i min egen kofta" när man försöker vara feminin och sexig och elegant klä av sig inför en man.
det väll upp till varje kvinna hur dom vill klä sig. Tunna strama kläder var ALTT syns. Också annat än nippels. eller lösa kläder och BH.
På samma sätt med män. Strama byxor med bula. Kom ihåg att män nu kan köpa inlägg till byxorna
Ha ha..
Nej, förlåt.
det jag menar är att vi alla ska göra exakt det som känns tryggt och bra