• LivetPåJorden

    Vaccindöden

    Jag tror vi alla kommer ihåg de nästan 500 narkolepsidrabbade barnen 09-10 som efter en högt hajpad rädsla från Världshälsoorganisationen (WHO) och medierna fick 5.4M svenskar att gå å vaccinera sig mot svininfluensan. Detta är och kommer inte vara första ggn en epedemi rädslehajpas, för folk jillar ju att leva som om dom befann sig i ett evigt krig om överlevnad av nån konstig anledningObestämd

    Hursom..
    Vet inte om d varit på nyheterna här(än) men d ha brytit ut en mässlings "epedemi" i New York som hittills gjort att 400(700 nationellt)(barn under 5 står för hälften) blivit smittade nu tycker sig regeringen funnit en specifik utsatt grupp bland judiska samhällen och skickat in 15-20 vaccinerare och utfärdar böter på 1000$ om familjen inte går med. Obligatoriska vaccinationer är något som är nytt i USA men som nu fler stater anammar och som GARANTERAT Kommer komma ti svärjä åxå då allt som sker i staterna tillslut kommer till resten av världen åxå och svärjä e "så bra"^^ på att underkuva sig andras förtryck ja d e rent ut sagt så att vi slickar oss runt munnen varje gång vi tar bort våra friheter och vi och det görs på daglig basis runt om i världen varje dag ja jag tror inte ens d behöver titeleras som konspiration ens att oavsett var på kontinenten du kollar så ökar straffen och lagarna i ALLA regioner runtom på vår rundaRynkar på näsan Det känns på sättåvis som en hopplös kamp och något som ja e tvingad att jöra bara för att känna mej lite bättre själv att ja "iaf inte földe strömmen"
    hoppet om att väcka en låga så stark som slår ijenom alla tvivel kommer aldrig lämna mig och jag fortsätter skriva för dej som fortfarande har lite kraft i dej att slå tillbaka emot etablisemanget. Om inte annat så gjorde vi ett snyggt avslutSolig

    Varje år betalas MILJARDBELOP ut till vaccinoffer av Amerikanska staten för skador som Reagan på 1980-talet skrev under ett dokument för gör företagen helt fria från ansvar då människor FAKTIST FÅR SKADOR av vaccinGråter
    "Every year in the United States between 3,000 and 4,500 severe vaccine reactions are reported to the Centers for Disease Control," Dr. Bob Sears told CNN?s Don Lemon. "Not mild reactions. Severe reactions that land somebody in the hospital, the intensive care unit or cause a permanent disability or death."
    - www.politifact.com/punditfact/statements/2015/feb/03/bob-sears/what-cdc-statistics-say-about-vaccine-illnesses-in/
    Och för dom som resonerar att priset är värt kostnaden så HELGAR ÄNDAMÅLEN  ALDRIG MEDLENSkrikandes I NÅGOT AVSEENDE!!!

    Kalifornien har börjat förbjuda ovaccinerade barn att gå i skolan å doserna är 40 för 10 rekommenderade vaccin och siffran går upp hela tiden jag såg nåt om att de vill ha så många som ÖVER SJUTTI OBLIGATORISKA VACCIN INJEKSERADE INNAN ÅLDERN AV 18 ÅR. Om ni inte tror att d finns en agenda bakom detta så fråga er varför gogel och andra tekjättar börjat censurera vaccinkritik.
    Tänkte länka en svt artikel här om just detta men den går inte att finnaSkäms

  • Svar på tråden Vaccindöden
  • Överste Senap
    illimbius skrev 2020-02-13 20:10:10 följande:

    Än så länge ja.. men det skiter väl du i igentligen.. du tycker att alla bör och SKA "vaxa" sig.. SÅ DESSA HELVETESSJUKDOMAR FÖRSVINNER EN GÅNG FÖR ALLA!! 

    Det är en ynnest att få lämna det här jordelivet och komma till en(förhoppningsvis) bättre plats än denna då det inte finns någon sorts sak som DÖD, bara oändligt många möjligheter


    Ja eftersträvar man snabb död så är det en dålig idé att vaccinera sig. Men gemene man gör inte det.
  • Prickigt block
    illimbius skrev 2020-02-13 20:11:20 följande:
    Den starkaste överlever.. är det inte det måttot ni går efter?
    Nej, varför tror du det?
    Det borde snarare ni antivaxxers som gör.

    Och så stavas det "motto".
  • Prickigt block
    illimbius skrev 2020-02-13 20:10:10 följande:
    Än så länge ja.. men det skiter väl du i igentligen.. du tycker att alla bör och SKA "vaxa" sig.. SÅ DESSA HELVETESSJUKDOMAR FÖRSVINNER EN GÅNG FÖR ALLA!! 

    Det är en ynnest att få lämna det här jordelivet och komma till en(förhoppningsvis) bättre plats än dennaSoligDöd då det inte finns någon sorts sak som DÖD, bara oändligt många möjligheterHjärta

    Vaccinationsprogrammet borde bli obligatoriskt om för dem om vägrar ska en anmälan göras till Socialtjänsten. Om du inte värnar om ditt barns liv och välmående så är du en olämplig förälder.

    Av det du skriver känns det som att du har dödslängtan. Stämmer det?

  • illimbius
    Överste Senap skrev 2020-02-13 20:16:34 följande:
    Ja eftersträvar man snabb död så är det en dålig idé att vaccinera sig. Men gemene man gör inte det.
    Nu var det 2 gemene män härOskyldig Bör man dö över huvudtaget tycker du och om det blir möjligt i framtiden att leva för evigt att dom på något sett konstruerat biologiska robotkroppar, ska det då bli olagligt att "ta livet av sig"?
  • illimbius
    Prickigt block skrev 2020-02-13 20:21:41 följande:
    Nej, varför tror du det?
    Det borde snarare ni antivaxxers som gör.

    Och så stavas det "motto".

    Vaccinationsprogrammet borde bli obligatoriskt om för dem om vägrar ska en anmälan göras till Socialtjänsten. Om du inte värnar om ditt barns liv och välmående så är du en olämplig förälder.

    Av det du skriver känns det som att du har dödslängtan. Stämmer det?
    Åter igen.. jag förespråkar bara EGET VAL och det borde väl enligt dej "göra sig självt" om dom som är känsliga dör ut då dom ändå var 'antivaxxers', jag fattar inte varför du ska tvinga andra att leva som inte vill det förOskyldig De som vaxxat sig kommer ju överleva i vilket fall och ni vinner återigen Hela Havet Stormar(livet på jorden-metafår) Och alla är lyckligaGlad? Nähä, men få inte va d nu helleObestämd

    Intressant.. och vrf har jag en känsla av att du tycker att fler personer inte lämpar sig för förälderObestämd Att du t.o.m kanske tillhör dom som sagt och tycker att det t.o.m borde va körkort för att få skaffa barnFörvånad Eller bryr du dej verkligen bara genuint om andraObestämd
  • illimbius
    Prickigt block skrev 2020-02-13 20:21:41 följande:
     Och så stavs det "motto".

    Av det du skriver känns det som att du har dödslängtan. Stämmer det?
    "Förlåt".. glömde svara på det mest relevantaGråter

    Intressant.. antar att du uttalar det "motto" också.. intressant.. en dag kanske jag besöker din planet!Glad

    Dödslängtan men inte självmordsbenägen och Nej det finns INGEN MER MEDICIN SOM KAN FÅ MEJ ATT IGNORERA MIN SJÄLSLIGA STRÄVAN EFTER ATT FINNA SJÄLSFRENDER ATT UMGÅS MED, TACK SÅ MYCETSolig JAG HAR TESTAT DOM ALLA!Solig
  • Prickigt block
    illimbius skrev 2020-02-13 20:54:34 följande:
    "Förlåt".. glömde svara på det mest relevantaGråter

    Intressant.. antar att du uttalar det "motto" också.. intressant.. en dag kanske jag besöker din planet!Glad

    Dödslängtan men inte självmordsbenägen och Nej det finns INGEN MER MEDICIN SOM KAN FÅ MEJ ATT IGNORERA MIN SJÄLSLIGA STRÄVAN EFTER ATT FINNA SJÄLSFRENDER ATT UMGÅS MED, TACK SÅ MYCETSolig JAG HAR TESTAT DOM ALLA!Solig
    Ok, lycka till då.
    Känns som bortkastad energi att ens försöka diskutera med dig.
  • illimbius
    Prickigt block skrev 2020-02-13 20:56:50 följande:
    Ok, lycka till då.
    Känns som bortkastad energi att ens försöka diskutera med dig.
    Inte mitt problem om dina "argument" "tar slut"Foten i munnen
    Vid annat bekräftar du att jag "vann" den gär "debatten"Katt
  • AndreaBD
    illimbius skrev 2020-02-13 21:23:25 följande:

    Stämmer dom här siffrorna så är det "sjukt"Katt


    Haha, det är ju barnsligt. Ingen bra allmänbildning eller? Att det finns fler vacciner är förstås inte konstigt, vetenskapen gör framsteg. Och det finns inte fler med autism, utan fler blir diagnosticerade bara. 
  • illimbius
    AndreaBD skrev 2020-02-13 22:17:57 följande:
    Haha, det är ju barnsligt. Ingen bra allmänbildning eller? Att det finns fler vacciner är förstås inte konstigt, vetenskapen gör framsteg. Och det finns inte fler med autism, utan fler blir diagnosticerade bara. 
    Jo men blir verkligen "SÅ MÅNGA MER DIAGNOSTISERADE"Tyst Visste man inte vad autism var ALLS DÅ 1983Förvånad
  • illimbius
    AndreaBD skrev 2020-02-13 22:17:57 följande:
    Haha, det är ju barnsligt. Ingen bra allmänbildning eller? Att det finns fler vacciner är förstås inte konstigt, vetenskapen gör framsteg.
    Glömmer att svara på frågorna.. ber om ursäkt för det..

    Nej uppenbarligen inte men visst vore det bra om man FICK LÄRA SIG OM statistiken för olika saker, den som tror på allt staten, median & skräckspridarna på fäjsbuck säjer tyder INTE på intelligens enligt min mening, vi må ha olika uppfattning om detta men en därimot upplyst person vet t.o.m va den största anledningen till onaturliga dödar beror på dom senaste 100 åren då det finns en faktor som toppar den mer än någon annan!.. Och det är democide när den egna staten dödar sitt eget folk. "men det där har vi inte i sverige.." nej men vi kommer att få det inom 50 år också då dödsstraff kommer införas och det kommer bli en 0 tolerans för brottDöd

    Nu är det såhär att äter man kött då ska man kunna slakta sin "måltid" också och förespråkar man tvångsvaccinering så ska DU VA DEN SOM BERÄTTAR FÖR DEN 16 ÅRIGA FLICKAN SOM KOMMER SPENDERA HELA SITT LIV I KOLLITILLSTÅND ATT HON ALDRIG KOMMER ATT KUNNA GÅ I HELA SITT LIV IGEN EFTER ATT DU TVINGAT HON TILL NÅGOT HON INTE VILLEGråterSkämsKräks
  • sextiotalist
    illimbius skrev 2020-02-13 22:30:18 följande:

    Jo men blir verkligen "SÅ MÅNGA MER DIAGNOSTISERADE" Visste man inte vad autism var ALLS DÅ 1983


    Nej, kunskapen var låg, autism på den tiden var typ rainman. Många av de som får diagnos idag hittade man i den tidens obs-klass och särskolor. Diagnos fick de inte
  • AndreaBD
    illimbius skrev 2020-02-13 22:47:02 följande:
    Glömmer att svara på frågorna.. ber om ursäkt för det..

    Nej uppenbarligen inte men visst vore det bra om man FICK LÄRA SIG OM statistiken för olika saker, den som tror på allt staten, median & skräckspridarna på fäjsbuck säjer tyder INTE på intelligens enligt min mening, vi må ha olika uppfattning om detta men en därimot upplyst person vet t.o.m va den största anledningen till onaturliga dödar beror på dom senaste 100 åren då det finns en faktor som toppar den mer än någon annan!.. Och det är democide när den egna staten dödar sitt eget folk. "men det där har vi inte i sverige.." nej men vi kommer att få det inom 50 år också då dödsstraff kommer införas och det kommer bli en 0 tolerans för brottDöd

    Nu är det såhär att äter man kött då ska man kunna slakta sin "måltid" också och förespråkar man tvångsvaccinering så ska DU VA DEN SOM BERÄTTAR FÖR DEN 16 ÅRIGA FLICKAN SOM KOMMER SPENDERA HELA SITT LIV I KOLLITILLSTÅND ATT HON ALDRIG KOMMER ATT KUNNA GÅ I HELA SITT LIV IGEN EFTER ATT DU TVINGAT HON TILL NÅGOT HON INTE VILLEGråterSkämsKräks
    Democide? Intressant. Du har hittat på ett nytt ord. Det märks hela tiden att du saknar allmänbildning/utbildning, för att ens kunna förstå det här. 
  • illimbius

    Det är ändå orelevant.. då dagens samhälle endast är ute efter att hitta så mycket (OFÖRDELAKTIGA) skillnader på varann så när "utrensingen" väl börjar finns det inget sätt att fly när man väl är "stämplad". Dom som är diagnostiserade är utsedda till försökskaniner, allt i "vetenskapen's" namn där deras "hjärnskador" studeras ut i verklig tvångsmässig fixering för att "lösa" dessa "defekter" ist fö att acceptera att vi e olika, eller acceptera att vi INTE e olika O_O jag har aldrig accepterat min autism diagnos och svarade heller inte "fel" på något av frågorna i formuläret (SOM JAG SVARADE PÅ FÖR 2NDRA GGN) mer än att jag sa att jag "föredrog naturmaterial framför polyester" på kläder då dom "andas" "bättre"Obestämd Det jag "torskade" på var förmodligen att jag sa att jag inte hade nån känslomässig eller intellektuell "förståelse" för regler då bara självspäkande slavar har ett behov av att plåga sigsjälv och andra med begränsningar enligt mitt resonemangOskyldig Glöm 1945's Nazityskland det medicinska tyranniet som komma skall är FÖRINTELSEN 2.0

    Och "din" "fråga" tänker ja' inte ens svara på, direkt tecken på låg självkänsla när man tror att ALLT SOM MAN INTE HÖRT FÖRR ÄR OSANNINGRynkar på näsan Försvar i absurdum!

  • AndreaBD
    AndreaBD skrev 2020-02-13 23:10:54 följande:
    Democide? Intressant. Du har hittat på ett nytt ord. Det märks hela tiden att du saknar allmänbildning/utbildning, för att ens kunna förstå det här. 
    Okej, det fanns väl. Ganska nytt ord dock.
  • sextiotalist

    Ts ger mig associationer till Cervantes Don Quijote

Svar på tråden Vaccindöden