• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Evi82
    grossess skrev 2019-06-03 18:53:56 följande:

Hej! Jag flyttade fram min BIM pga Äl kom senare, så har BIM 7/6.

Idag såg jag ett streck på ett gravtest, det kom långt efter avläsningstid, typ efter en halvtimme, men kändes tydligt. Var borta från testet sen i eftermiddag dock, så jag vet inte vad det var? Ska testa imorgon bitti igen.

Läste att du har BIM imorgon och testat men fått negativt? Har ni försökt länge?

Ok spännande:) det här är 6 försöket efter mitt MA i november tyvärr. Har testat negativt hittills.. hoppas du får plussa imorgon, skriv här hur det går:)
  • Nymphadora

Välkomna Saaraa90 och Lady K! Kul att vi blir fler! 

Min temp gick upp till slut och Natural Cycles flyttade då fram min ägglossningsdag från sön 26/5 till tor 30/5. Eftersom jag var så säker på att ägglossningen skulle vara på söndagen (det brukar vara så regelbundet) så minskar nog våra chanser rätt rejält denna månaden. Får vara lite mer ihärdiga nästa månad eller köra med tester. ;)

Jag har fått lite ömma bröst idag som jag ofta får en vecka innan mens och jag litar inte helt på min tempning så jag låter min BIM ligga kvar 9/6.

Visst är det dumt att så många symptom på graviditet är desamma som för mens. :P Det hade varit så mycket lättare annars! 

• sommartjejen888
    Kaffeeliten skrev 2019-06-03 17:41:31 följande:
    Hurra! Gud vad kul, stort grattis! :)

Själv är jag inne på BIM -2, vågar inte testa mig igen, (visat negativt innan) haft ont i magen, sen om det är molvärk eller mensvärk är en annan femma - känns som mens på G. Varje gång jag går på toa känns det som att mensen ska rinna till... Jag försöker ställa in mig på att det inte blir något denna månaden.

Ni som plussat nu/innan, när plussade ni som tidigast? Och med vilket test?
    Jag plussad på bim -4 med ett vanligt clearblue digitalt :) Lycka till håller tummarna!!
  • Gabriela11

Nu borjar jag igen med testerna upss. ÄL +10 och BIM -5 idag och detta är ett rsfu sticka ( ej tidigt test ). Ser ni nått eller det är bara jag? Är det spök? Är det för tidigt? Har ingen bättre bild på den.

• Kaffeeliten
    sommartjejen888 skrev 2019-06-03 19:39:41 följande:

Jag plussad på bim -4 med ett vanligt clearblue digitalt :) Lycka till håller tummarna!!

Oj vad tidigt, känns som jag är körd i så fall :D

Var det nyligen du plussade? I sådana fall får man gratulera :D

Får se om jag testar imorgon med en vanlig sticka igen, vill inte bli besviken igen bara.

@Gabriela11

När jag först titta kändes det som jag såg ett supersvagt streck :), Nu har jag stirrat så länge att jag inte ser något...
  • Lillamiia

Hej! Sambon och jag har försökt sen augusti förra året. Så nu är vi på månad 10. Inga barn sen innan. Väntat på ÄL sen i början av februari då jag hade min mens senast. Tror att jag hade ÄL igår. Så lägger in mig i listan så får jag se om jag måste ändra datum sen eller inte.

BIM- Lista

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

2/6 Maya 889

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci

4/6 Evi82, Mandistoss

5/6 Kaffeeliten

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370

9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

10/6 Nervösanonym

11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90

12/6 CaRH, LBP91

15/6 Lillamiia

16/6 MaryCherry, Enniie

18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93

20/6 ViktoriaBerggren

21/6 Halindizor, Fendi1987

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

23/6 Mathilda999 , Luktärtan

• Butembobaby

Idag är känslorna all over the place.

Det är min födelsedag, samtidigt som det även är BF för vår graviditet i höstas som tyvärr stannade i v.9. Till råga på allt har jag ÄL idag.

Hade känts så fint om det skulle ta sig den här gången. Liksom som att vårt MF inte var i onödan

• MidnightCami
    Kaffeeliten skrev 2019-06-03 21:17:40 följande:

Oj vad tidigt, känns som jag är körd i så fall :D

Var det nyligen du plussade? I sådana fall får man gratulera :D

Får se om jag testar imorgon med en vanlig sticka igen, vill inte bli besviken igen bara.

@Gabriela11

När jag först titta kändes det som jag såg ett supersvagt streck :), Nu har jag stirrat så länge att jag inte ser något...

Fast Skaleq fick helt blankt på bim-4 och plussade på bim+1 eller 2 så tror inte det är kört :) verkar vara så olika, vissa plussar tidigt och andra får inte ens svaga streck innan bim.

Jag ska inte testa mig mer nu, har bim på torsdag.
  • Lustablong

Jag har beställt CB digital 2 pack och har BIM på lördag. Ska inte testa mer nu har fått negativt innan på BIM -6 så vet att det inte är helt kört än!

Ska testa på lördag på BIM tänker jag. Anledning till att jag numera kommer köpa digitalt är att jag är så trött på alla spökstreck (om det nu finns några eller om det bara är i mitt huvud).

• Saaraa90

Jag har haft rosa flytningar idag och det droppade blod när jag var på toa. Är på ÄL+4, något ni varit med om? Har för mig att jag hade nått liknande förra månaden men tänkte inte så mycket på det då. Känt mig nedstämd och trött idag, börjar få typiska pms-besvär ???? BIM om 8 dagar.

Svar på tråden BIM Juni