BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Jag tycker mig se nåt svagt där faktiskt :D
Men åååh GRATTIS :D !!! När hade du BIM?
Hoppas så de är våran tur denna månad också <3 är så less på att bli besviken:( Kram <3
Jag tycker mig se nåt svagt där faktiskt :D
Min luterala fas e ganska kort, bara 12 dagar så jag ligger på gränsen där. BIM-4 idag för mig!
[/quote]
BIM -4 för mig oxå @sobioor
Tänker att jag ska vänta och se om mensen kommer eller inte och försöka att inte testa k förväg... trots allt bara första månaden vi försöker så försöker ha en lite avslappnad approach... :)
Min luterala fas e ganska kort, bara 12 dagar så jag ligger på gränsen där. BIM-4 idag för mig!
Hej alla! Jag läser allt ni skriver och hejar på i det tysta men nu har jag en liten fråga och hoppas någon varit med om nått liknande. Igår på lunchen fick jag fast glad gubbe på CB dubbel hormonindikator. Tog samtidigt ett billigare stavtest som visade två starka streck men som ändå inte var positivt. På kvällen testade jag igen med ett gammalt CB dubbel hormonindikator och en billig sticka. Båda var negativa och den billiga stickan var klart negativ. Imorse testade jag återigen med det gamla CB testet och det blev återigen en ring. Testade nu på lunchen med stavtestet som blev solklart positivt, teststrecket är starkare än kontrollstrecket. Jag hade samma "problem" i april. Testen kan ju ha olika känslighet kanske... Men jag tycker ändå det är konstigt. När samma sak hände i april satte FF ut (jag tempar) ägglossning på den 4e dagen efter det första positiva CB testet. Det enda man kan göra är väl att försöka mysa på så gott man kan och hoppas på det bästa. Ville bara höra om någon har någon klok tanke kring detta? Hoppas på fina plus till alla här! :)
Hej!
Jag skrev upp mig på BIM-listan och den var då beräknad 1/6. Jag tempar, dagen för beräknad äl kom men ingen tempstigning i sikte. Tempen sjönk ytterligare några dagar efter och sen höjdes den sakta så som den brukar göra efter äl, men jag hann inte få fullständig tempstigning innan jag av olika anledningar inte kunde fortsätta tempa. Så jag vet inte om äl ens ägt rum.. ut från när jag tror att den ägt rum så skulle BMI vara den 6/6. Nu är det den 12/6 och ingen mens i sikte, ingen värk av något slag mer än lite ömma bröst vilket jag brukar ha innan äl och fram till mens.
Nu är min fråga om det kan vara så att mensen helt enkelt uteblir pga utebliven ägglossning eller om jag kan vara gravid fast att jag inte känner någonting?
Enklaste sättet att ta reda på detta är ju såklart att göra ett test men kommer inte kunna köpa det förrän på fredag och börjar bli lite nyfiken ;)
Någon som varit med om något liknande?
Tacksam för svar :D
OMG va spännande! När har du BIM? Jag fick utslag på ÄL test den 3/6 och ska enl min app ha BIM den 16/6 dvsom 5 dagar, men vågar fan inte testa haha!
Har du några symptom?? JAg gör allt för att INTE känna efter men idag tror jag fasen att jag känner mig svullen/spänd i tjejmagen och har en ilande känsla typ. Men de kan likaväl va mensen eller nåt som tänker komma tidigare :P
När tänker du ta första? :D
Hej alla!
Jag var med i början av tråden och har följt er på håll sedan dess. Vill börja med att gratta alla som har plussat, STORT GRATTIS! Och till er som hoppat över till juli-tråden så har jag en känsla av att det blir er månad :) <3
Jag fick skrolla tillbaka massa sidor för att hitta BIM-listan (tack vare alla goda nyheter!). Min ÄL var den 6/6 alt. 7/6 då jag inte vet exakt när ägget släppte, positivt test vid lunch 5/6. Således var den 2 dagar sen och jag får flytta fram BIM till 20/6. Håller tummarna för oss som kämpar kvar med lite senare BIM :)
Kram!
BIM- Lista
1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma
2/6 Maya 889
3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci
4/6 Evi82
5/6 Kaffeeliten
7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess
8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370
9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan
10/6 Nervösanonym
11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90